Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:40:51 GMT

جزییات قرارداد مربی اسپانیایی با تیم ملی فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۵۸۳۵

جزییات قرارداد مربی اسپانیایی با تیم ملی فوتسال

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: قرارداد خسوس کاندلاس مربی اسپانیایی با تیم ملی ایران به عنوان مدیر فنی سه ماهه و تا پایان جام ملت های آسیا است.

به گزارش مشرق، حسین شمس، عضو کمیته فنی فوتسال درباره انتخاب محمدرضا حیدریان و خسوس کاندلاس به عنوان مربی و مدیر فنی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: حضور حیدریان و کاندلاس در تیم ملی با نظر و پیشنهاد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی صورت گرفت که با این پیشنهاد هم موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چرایی تشکیل تیم ملی فوتسال «ب» فخیم: حواشی فینال لیگ تقصیر یک سرباز بود

وی درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و اینکه قرار است چطور پول قرارداد کاندلاس با شرایط ارزی فعلی تأمین شود؟ تصریح کرد: قرارداد خسوس با تیم ملی سه ماهه یعنی از شهریور تا آبان و پایان جام ملت های آسیا است.

عضو کمیته فنی فوتسال خاطرنشان کرد: باید دید درخواست خسوس چقدر خواهد بود. قبول دارم در این اوضاع گرانی دلار و یورو، کار سخت است ولی قرارداد وی سه ماهه است و نظر کادر فنی این است که می تواند به تیم ملی کمک کند.

شمس  تأکید کرد: اگر پیشنهاد خسوس را حدود چهار هزار دلار در نظر بگیریم در مجموع سه ماه چیزی حدود ۲۴۰ میلیون تومان در می آید که مبلغ دور از ذهنی نیست.

وی در خصوص برگزاری تورنمنت فوتسال شیراز هم تأکید کرد: این تورنمنت با حضور تیم های بلاروس، آذربایجان، کویت، عراق، تیم ملی ایران و تیم جوانان کشورمان برگزار می شود. برنامه این تورنمنت مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم حسین شمس فدراسیون فوتبال آذربایجان تیم ملی ایران تیم ملی عراق کمیته فنی فوتسال کویت بلاروس آسیا مشرق تیم ملی فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA)، اعلام کرد که چند روز پیش با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات کرد و از او پرسید:"چه زمانی می‌خواهید از ایده احمقانه سوپرلیگ اروپا دست بردارید؟"

الخلیفی در نشستی با رسانه‌ها به مناسبت نشست شورای ECA در مادرید به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو گفت:"برای من سوپرلیگ وجود ندارد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. بارسا در لیگ قهرمانان بازی می‌کند، ما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتیم. مطمئنم که آن‌ها به زودی سوپرلیگ را متوقف خواهند کرد، چون این کار بی معنی است. من همیشه گفته‌ام که درهای بازگشت باز است."

الخلیفی گفت که او همچنین به داشتن دو عضو اسپانیایی در شورای ECA "مفتخر" است و "لیگ اسپانیا و باشگاه‌های آن برای این اتحادیه بسیار مهم هستند. درگیری باشگاه‌های اسپانیایی به نفع هیچ‌کس نیست، همه آسیب خواهند دید. امیدوارم بین طرف‌های علاقه‌مند به فوتبال اسپانیا اتحاد ایجاد شود. این برای فوتبال اروپا نیز خوب خواهد بود."

دیگر خبرها

  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال