Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان قدس نسبت به ملاقات نکردن مسؤولان با مردم و نبود نظارت بر تخلافات پیمانکاران تذکر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در مجلس شورای اسلامی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان قدس و اولین جلسه در سال جدید که امروز در سالن جلسات حضرت باقرالعلوم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که سال‌ها در جامعه اسلامی مسؤولیت‌های مختلف داشتند امروز نامه سرگشاده به رهبر معظم انقلاب می‌نویسند و القای ناکارآمدی ایشان را می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که این نامه را نوشته، خود سال‌ها در رأس امور کشور بوده و در تشخیص مصلحت نظام و بازنگری قانون اساسی و مجلس و دستگاه قضایی مسؤولیت داشته است. حال که تاریخ مصرفش تمام شده، مدیریت کشور را ناکارآمد می‌خواند! 

وی افزود: این‌ها جریان دشمن در لباس افراد داخلی است که متأسفانه در لباس مقدس روحانیت نفوذ کرده است و از ولایت جدا شده‌اند و هرکس از ولایت فاصله بگیرد و در مسیری که انتخاب کرده هرچه با سرعت حرکت کند، سرعت حرکتش فاصله او را تا مقصد دورتر می‌کند. اینها خود را رسوا می‌کنند و تاریخ نمونه‌هایی از این‌ها داشته است. 

امام جمعه شهرستان قدس گفت: در اصلاح الگوی مصرف لازم است مسؤولان نسبت به مصرف بیت المال توجه داشته باشند، اهمیت به وقت مردم نیز توجه به بیت‌المال است و مردم از ملاقات نکردن و کم توجهی مسؤولان نسبت به رسیدگی مشکلات گلا‌یه‌مند هستند.

حجت الاسلام جوکار تأکید کرد: مسؤولان درِ اتاق‌های خود را باز کنند و خودشان از اتاق‌ها بیرون بیایند و میان مردم بروند، مسؤولان برخورد کریمانه با مردم داشته باشند و برای رفع مشکلات آن‌ها با احترام برخورد کنند و ساعاتی از روز را برای ملاقات با مردم اختصاص دهند. 

وی با اشاره به دستگاه‌‌های خدمات رسان و نظارت به کار پیمانکاران، گفت: برخی پیمانکاران تخلف کرده و هزینه‌ها را هدر می‌دهند و نظارتی بر کار آن‌ها نمی‌شود و در این مورد لازم است اداره آب توجه‌ ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. در چند روز گذشته قطعی و هدر رفت آب در نقاط مختلف شهر گزارش شد و مشکلات فاضلاب هنوز در شهر وجود دارد. 

امام جمعه شهرقدس یادآور شد: راه آهن تعهدات فراوان داده و نسبت به همه تعهدات عمل نکرده است و مردم دچار مشکل هستند. 

حجت الاسلام جوکار بیان کرد: در شهرقدس تعداد تخت‌های بیمارستانی صفر است و می‌طلبد مشکل بیمارستان و تأمین تجهیزات مورد نیاز و دیالیز بیماران هرچه زودتر برطرف شود. در این شهر محلی برای استقرار هلال احمر نداریم این درحالی است که بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در این شهر زندگی می کنند  در حالیکه در شهر ۴۰ هزار نفری هلال احمر اداره‌ای برای فعالیت دارد.  

وی گفت: چند ماه پیش قرار بود با دریافت مجوز فرمانداری تعداد پایگاه‌های اورژانس از ۵ پایگاه به 10 پایگاه افزایش یابد ولی هنوز خبری نیست و اگر آنها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند باید پیگیری‌ها جدی‌تر انجام شود. 

امام جمعه شهرستان قدس تصریح کرد: در سال جهش تولید لازم است کارگروه رفع موانع تولید در محل واحد تولیدی و صنعتی با جدیت بیشتر برگزار و مسائل موانع تولید برطرف شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بیت المال امام جمعه قدس امام جمعه شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در پیام آیت الله صفایی بوشهری آمده است: این عملیات پاسخی محکم به حمله تروریستی و ددمنشانه رژیم نامشروع صهیونیستی به سفارتخانه ایران در سوریه است که منجر به شهادت جمعی از مستشاران عزیز ایران در آن کشور شد و متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل و دیگر نهاد‌های بین‌المللی مسئول، با سکوت خود ازآن اقدام که آشکارا نقض قوانین دیپلماتیک است همراهی نمودند، بنابراین تنها راه تنبیه و انتقام، عملیات موشکی و پهپادی موفق و کارآمد گردید.

این عملیات هشداری است آشکارا و روشن به آن رژیم جنایتکار که سال‌هاست جنایت و خیانت می‌کند و جهان استکبار نیز از آن حمایت می‌نماید که اگر بخواهد به جنایات ضد بشری خود بر ضد ایران ادامه دهد برخورد بسیار سنگین‌تری در انتظار او خواهد بود.

 این عملیات موجب امید و شادمانی مظلومان دنیا به ویژه مردم مسلمان محور مقاومت و فلسطین گردید و مردم شجاع ایران با شادمانی و حمایت از این عملیات نشان دادند همچنان مقتدر و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و موانع حقوق خویش و مظلومان هستند.

 بدین وسیله صمیمانه از سپاه انقلاب اسلامی که مایه افتخار و عزت و اقتدار ایران می‌باشد و تمامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین مردم انقلابی به جهت اجرای عملیات و حمایت از آن تشکر و قدردانی می‌نمایم و آمادگی مردم ولایتمدار و دارالحماسه استان بوشهر با آن تاریخ باشکوه در مبارزات ضد استعماری و حضور حماسی در ۸ سال دفاع مقدس جهت دفاع همه جانبه از کشور عزیزمان تحت فرماندهی رهبرعظیم الشأن انقلاب؛ حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) اعلام می‌دارم.

دیگر خبرها

  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • وصول ۱۱۹ همت از بیت‌المال با ورود سازمان بازرسی
  • بازگشت ۱۱۹ همت به بیت المال/ از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی جلوگیری شد
  • منتظر اجرای طرح نیمه‌کاره انتقال آب خزر به استان سمنان هستیم/ رؤسای جمهور پیشین برای این پروژه اقدامی نکردند
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟