Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناپولی برای جذب ویکتور اوسیمن قراردادی ۵ ساله آماده کرده است؛ این درحالیست که رسانه ها سردار آزمون را گزینه اصلی ناپولی برای تقویت خط حمله مطرح می کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیکولو شیرا خبرنگار ایتالیایی خبر داد باشگاه ناپولی به دنبال جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نجریه ای است تا جانشین آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی اش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ناپولی در آستانه جدایی از این تیم و رفتن به یوونتوس قرار دارد.

ناپولی برای جذب این مهاجم آفریقایی قراردادی ۵ ساله آماده کرده است. این ادعای خبرنگار ایتالیایی درحالیست که پیش از این او سردار آزمون را گزینه اصلی ناپولی برای جانشینی میلیک مطرح می کرد.

خبر احتمال انتقال سردار آزمون به ناپولی از ماه ها پیش مطرح است و با این خبر مهاجم ایرانی برای رفتن به این تیم ایتالیایی رقیب پیدا کرده است. باید منتظر ماند گتوزو، سرمربی ناپولی کدام یک از این مهاجمان را برای تقویت خط حمله اش در فصل آینده انتخاب می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناپولی سردار آزمون زنیت سردار آزمون ناپولی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، به‌جز ناکامی دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آمریکا و عدم حضور او در المپیک یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث تعجب همگان شد عملکرد فوق‌العاده ضعیف یکی دیگر از اسطوره‌های کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس بود.

کاکس با دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در رقابت‌های انتخابی کشتی آمریکا برای رسیدن به پاریس حتی نتوانست به دیدار فینال راه پیدا کند و ناکام بزرگ این مسابقات لقب گرفت. او بعد از این ناکامی نیز به شکل رسمی از دنیای کشتی خداحافظی کرد تا پایان غم‌انگیزی برایش رقم بخورد.

جیدن کاکس در سال‌های اخیر رقیب اصلی ستاره کشتی ایران یعنی کامران قاسم‌پور بود و در دو فینال مسابقات جهانی نیز برابر این ایرانی شکست خورد. در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: "ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به‌خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن."

کد خبر 845997 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس