Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:39:39 GMT

آماده تهیه طرح جامع کاهش تصادفات در قزوین هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۶۲۷۲

آماده تهیه طرح جامع کاهش تصادفات در قزوین هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، شیما زرآبادی‌پور عصر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان که در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: به منظور بررسی و تحلیل وضعیت سوانح استان و رسیدگی به آن پیشنهاد می‌کنیم شورای پایش تصادفات استان با محوریت استانداری تشکیل شود.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی کمیته فنی در شهرداری بر مبنای آمار و اطلاعات موجود در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین آمادگی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرآبادی تصریح کرد: آمار فوتی‌های تصادفات درون‌شهری نگران‌کننده است و افزایش تلفات جانی در این نوع از سوانح به هیچ عنوان توجیه ندارد و برای آن باید فکری کنیم.

وی گفت: آماده ایم طرح جامع کاهش تصادفات قزوین را به صورت پژوهشی و تحلیلی انجام دهیم.

زرآبادی‌پور تصریح کرد: در این صورت مطالعات مربوط به پایش و بررسی دوره‌ای آمار تصادفات انجام می‌شود و چنانچه جلسات هفتگی ایمنی و پایش برگزار شود، می‌توان بر مبنای یک برنامه جامع، شاهد کاهش آمار تصادفات بود.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به همکاری مطلوب با پلیس راهور خاطرنشان کرد: این معاونت با تمام توان برای کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن با پلیس همکاری می‌کند.

کد خبر 4962674

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قزوین شورای ترافیک ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام استانداری سمنان بیرجند دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی

تین نیوز

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.

به گزراش تین نیوز به نقل از میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود