Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت که شرافتش را به خاطر یک مسابقه فوتبال خدشه‌دار نخواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگوی رادیویی با برنامه گل طلایی، درباره شایعات اخیر اظهار داشت: جواد نکونام از بستگان نزدیک من است. شایعه‌هایی ایجاد کرده‌اند که با سید مهدی سیدعلی کدهایی رد و بدل کرده‌ام، اما او جزو داوران سالم کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با تراکتور من از سیدعلی انتقاد کرده بودم که موجب ناراحتی او فراهم شده بود. سه سال پیش در مجموعه‌ای با هم آشتی کردیم و از آن عکس، شایعه تبانی کردن ما را پخش کردند. 

وی با اشاره به فحاشی‌های اخیر به خودش گفت: به حجازی و پورحیدری نیز ناملایماتی می‌شد، اما آنها جوانمردانه جنگیدند و هواداران تاکنون هم آنها را دوست دارند.

مجیدی: تنها راه فراموش کردن شکست مقابل فولاد، بازی بعدی است

بازیکن پیشین پرسپولیس به رصد دقیق دستگاه های نظارتی اشاره کرد و گفت: من کارمند شهرداری تهران هستم، اما ویلاسازی نمی‌کنم و مایلم که این امر توسط مسئولین بررسی شود. همچنین با وجود پیشنهادهای متعدد برای فعالیت به عنوان کمک مربی و سرپرست، هیچ‌کدام از پیشنهادها را قبول نکردم و حتی مشاور تیمی هم نیستم.

ابوالقاسم‌پور ادامه داد: دوست دارم بررسی این موضوع از من وخانواده‌ام شروع شود تا افراد به راحتی نتوانند تهمت بزنند. من به خاطر یک بازی و یک امتیاز، شرافتم را خدشه‌دار نمی‌کنم. حقیقتاً دوست دارم دستگاه‌های نظارتی به این امر وارد شوند و آن را بررسی کنند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال استقلال ناصر حجازی فرهاد مجیدی بیشتر بخوانید... برومند: عصبانیت مجیدی از دوست داشتن زیاد استقلال بود/ او برای ادعایش باید مدرک داشته باشد بیانی: مجیدی به فکر بستن یک تیم پرقدرت باشد/ چشمی باید در خط هافبک بازی کند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال ناصر حجازی فرهاد مجیدی استقلال ناصر حجازی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیموری: برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان روز گذشته موفق شد فولاد را با یک گل شکست بدهد تا با ۳۰ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار بگیرد.‌ میثم تیموری در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. فولاد هم دنبال سه امتیاز بود تا خود را از پایین جدول جدا کند و ما هم دنبال این بودیم که سه امتیاز بودیم تا جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم. در نیمه اول، بازی پایاپای بود و از طرفی شرایط چمن هم اجازه نمی‌داد بازی همیشگی‌مان را ارائه بدهیم، اما در نیمه دوم با تاکتیک‌های آقای نویدکیا توانستیم به بازی مسلط شویم و ببریم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

او در خصوص عملکرد خوب مس رفسنجان در نیم فصل دوم عنوان کرد: خدا را شکر در نیم فصل دوم توانستیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و با آمدن آقای نویدکیا روز به روز بهتر می‌شویم. البته در نیم فصل اول هم تیم خوبی داشتیم اما مشکلاتی در تیم وجود داشت که در نیم فصل دوم تا حدودی حل شده‌اند. تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داریم و قطعا در آینده بهتر هم خواهیم.

تیموری سپس در پاسخ به سوالی در خصوص تاثیر حضور نویدکیا در مس رفسنجان گفت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره آقای نویدکیا صحبت کنم. ایشان یک انسان بزرگ و قابل احترام هستند که هم فوتبالیست خوبی بوده‌اند و هم مربی خیلی خوبی هستند. مهم‌تر از همه چیز این است که بازیکن را درک می‌کنند و خودشان را جای بازی قرار می‌دهند. کار کردن با ایشان خیلی لذت‌بخش است، چون انرژی مثبت بسیار بالایی دارند. خوشحالیم که با آقا محرم کار می‌کنیم، چون بسیار شریف و قابل احترام هستند و کل ایران ایشان را دوست دارند.

وی درباره اینکه مس در پنج بازی گذشته خود هشت گل دریافت کرده بود، توضیح داد: تیم ما خیلی باکیفیت است و همه بازیکنان ما بزرگ و ارزشمند هستند. ما بازی‌های هجومی بازی می‌کنیم و دوست داریم بازی‌هایمان پرگل باشد، نه صفر- صفر. همانطور که دیدید ما در همه بازی‌ها خیلی خوب بازی کردیم و در هر صورت زمانی که‌ حمله می‌کنی، ممکن است روی ضدحمله گل هم بخوری. ما دوست داریم فوتبال باکیفیت ارائه بدهیم و طبیعتا در این شرایط گل‌های زیادی هم ردوبدل می‌شود.

بازیکن مس در مورد شکست‌ناپذیری این تیم هفته‌های اخیر اظهار داشت: آخرین باخت ما مقابل استقلال خوزستان بوده که آن زمان آقای ساکت الهامی بودند و جا دارد از همینجا از ایشان بابت زحماتی که در نیم فصل اول کشیدند، تشکر کنم. پس از آن هم آقای نویدکیا اضافه شدند و تا این مقطع شکست نخوردیم. البته آمار و ارقام خیلی برای ما مهم نیست و ما دوست داریم فوتبال باکیفیت بازی کنیم. شاید یک بازی فوتبال باکیفیت بازی کنیم و ببازیم. آقای نویدکیا فوتبال هجومی و زیبا دوست دارند.

تیموری همچنین درباره شرایط خودش توضیح داد: من یک مصدومیت بد از ناحیه مچ داشتم و بعد از بازی با شمس‌آذر، بازی تراکتور و استقلال را با درد بازی کردم. پس از آن با صلاحدید آقای نویدکیا درمانم را شروع کردم و دیروز هم فیکس بازی کردم و خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم. امسال یکی از سال‌های خیلی خوب فوتبالی من است و خیلی امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم. تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم.

او در پاسخ به اینکه مس فصل را در چه رتبه‌ای به پایان خواهد رساند، گفت: ما امتیازات زیادی از دست دادیم اما حالا تلاش می‌کنیم در رتبه‌ای قرار بگیریم که در شانس مس رفسنجان و این بازیکنان و کادرفنی باشد.

تیموری در پایان درباره دیدار آینده تیمش با با پیکان در جام حذفی و شانس قهرمانی مس در این مسابقات گفت: ما در جام دست به کار بزرگی زدیم و استقلال را حذف کردیم؛ تیمی که صدر‌ جدول است و با آقای نکونام فوتبال خوبی بازی می‌کند و بازیکنان باکیفیتی دارد. ما تیمی را شکست دادیم که همیشه مدعی قهرمانی بوده است. من سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارم و همانطور که می‌دانیم جام حذفی تک بازی است و تیم‌ها باید از تک فرصت‌ها خوب استفاده کنند. قطعا برای قهرمانی می‌جنگیم، چون لایق این قهرمانی هستیم. ما یک تیم باکیفیت داریم و همه تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • فردوسی متعلق به تمامی فارسی‌زبانان است
  • آیا امر به معروف و نهی از منکر، توهین به کرامت طرف مقابل است و یا سوق دادن او به مرتبه‌ای بالاتر از کرامت انسانی؟
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • تیموری: برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم