Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مددکاران اجتماعی می‌توانند در زمان بحرانها خدمات شایسته ای به آسیب دیدگان ارائه نمایند.

به گزارش برنا از قزوین؛ دکتر حسن آصفی در نشستی که با حضور معاون داوطلبان هلال احمر قزوین و مددکاران اجتماعی حاضر در نقاهتگاه بیماران کرونایی برگزار شد در خصوص نقش تخصصی و حرفه‌ای مددکاران در زمان بحران اظهار داشت: نقش مددکاران در زمان بحران بسیار شایسته و مهم است و حداکثر تاثیرگذاری را در حوادث می توانند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بحران های گذشته و بالاخص در بحران کرونا و نقاهتگاه بیماران کرونایی زحمات و تلاش های مددکاران اجتماعی  که همیشه همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر داشته اند را فراموش نمی کنیم و امروز این همکاری و مشارکت این فعالان اجتماعی در یادها باقی خواهد ماند.

آصفی افزود: مددکاران اجتماعی در بحران کرونا، با فراخوان جمعیت هلال احمر حضور و مشارکت خود را نشان دادند و با نیروهای حرفه ایی و مداخله گر در بُعد روانی، اجتماعی و حمایتی به خدمت، مبادرت ورزیدند و بسیجی انسان دوستانه در مقابله با ویروس کرونا را شکل دادند که این قابل تقدیر با هیچ چیزی نیست.

وی اشاره کرد: در بحث کرونا در بیمارستان ها و نقاهتگاه بیماران کرونایی در راستای حمایت از خانواده ها و پیگیری مسایل و مشکلاتشان و بالا بردن امید و کاهش استرس افراد گرفتار شده در ویروس کرونا شاهد همراهی و همکاری انسان دوستانه مددکاران اجتماعی بودیم.

آصفی عنوان کرد: امیدواریم بحث مددکاری اجتماعی در کلان مهم مدنظر قرار گرفته و در بحرانها به شکل مدون و برنامه‌ ریزی شده به شکل جدی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان با اشاره به فعالیت انجمن مددکاران اجتماعی، استان قزوین را دارای پتانسیل و مشارکت خوبی دانست و از تلاش های همه مددکاران اجتماعی قدردانی کرد و در ادامه گفت: در بحران و زمان حادثه، مددکاران اجتماعی نیز می‌توانند به همراه تیم های عملیاتی مختلفی که به منطقه اعزام می شوند  برای پیگیری وضع آسیب‌دیده‌ها به آن مناطق اعزام شوند و خدمات خوب و شایسته ای ارائه نمایند.

قابل ذکر است در پایان این نشست توسط مدیر عامل و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از مددکاران اجتماعی حاضر در بحث کرونا و نقاهتگاه بیماران کرونایی با اهدا هدیه و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر بحران مددکاران اجتماعی کرونا ویروس نقاهتگاه بیماران کرونایی مددکاران اجتماعی جمعیت هلال احمر استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر