Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@22:37:11 GMT

نماینده مسجدسلیمان به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۶۷۵۸

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه اعلام کرد ورناصری به کرونا مبتلا شده و همه نشست‌ها و برنامه‌های وی تا اطلاع ثانوی لغو است.

بنا به اطلاع واصله وضعیت عمومی وی مساعد است و برنامه‌های حضوری بعد از بهبودی کامل از سرگرفته می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

خوزستان حدود یکماه است در اوج شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و دو تیم نفت مسجد سلیمان و چادرملو با نتیجه مشابه 2 به ترتیب موفق به شکست شهرراز شیراز و پارس جنوبی جم شدند.
پس از پایان مسابقات این هفته باشگاه چادرملو در واکنش به بیانیه اخیر نفت مسجد سلیمان بیانیه ای داد که این بیانیه حالا با واکنش باشگاه نفت مسجد سلیمان روبرو شده است.
این بیانیه را در ادامه می خوانید:
«ومکروا ومکر الله والله خیر الماکرین»
«آنها مگر و حیله کردند ولی خداوند مکر و حیله را به آنها بازگرداند، خداوند بهترین مکرکنندگان است»

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان به خود واجب میداند در قبال بیانه مبتدیانه باشگاه چادرملو یزد واکنش نشان دهد، زیرا هدف این باشگاه فقط زمینه سازی برای ساختن جوی ناآرام در دیدار مهم پیش رو دو تیم در تاریخ ۱۸ فروردین ماه که به میزبانی این تیم برگزار میشود می‌باشد.

دروغ پردازی های برخی دوستان خود فروخته و متمول که تازه پای به عرصه تیم داری یا حرفه‌ای گری گذاشته‌اند دیگر برای اهالی فوتبال نخ‌نما شده است به شکلی که دیگر از روی حاشیه سازی هم تیمی پیش از مصاف مستقیم مقابل حریف خود به گذشته و اتفاقاتی که خود باعث رقم خوردن آنها شده اند ورود نمیکند، البته شما میتوانید هر کس را فریب دهید اما در مقابل وجدان خودتان چه پاسخی برای رفع و رجوع دارید.

نفت مسجدسلیمان تیمی است که با یک بودجه بسیار محدود و مشخص بسته شده است و به دور از پول های پنهان که توسط دیگران خرج میشود و خودتان بهتر می دانید کدام پول‌ها و کجا‌ها را ما اشاره می کنیم تلاش فوتبالی می کند که دل مردم شهر اولین ها را شاد نماید.

امیدواریم کمیته محترم انضباطی و سازمان لیگ به حواشی، درگیری‌ و زد و خورد های بعد از بازی این‌ هفته شما در ورزشگاه جم رسیدگی و حکم مشابه برخورد با نفت مسجد سلیمان را صادر نماید زیرا تمامی هواداران و جامعه فوتبال منتظر برخورد و برابری عدالت توسط کمیته محترم انضباطی در قبال تیم چادرملو و اتفاقات بعد از بازی آخر این تیم هستند.
در پایان با وجود تمام جوسازی های صورت گرفته توسط این تیم انشاالله در پایان بازی روز هجدهم فروردین ماه نفت مسجدسلیمان سه امتیاز بازی رفت را در شهر خوب یزد تکرار خواهد کرد تا رو سیاهی این شکست برای شانتاژ گرانی بماند که قصد برهم زدن جو برای ما را داشته‌اند زیرا تقلب و فریب، تلاشی برای مبارزه نیستند بلکه دلایل  تراشی برای شکست هستند.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد