Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اعتبار خوبی برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در نظر خواهیم گرفت و در این سفر بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان گلپایگان در نظر گرفته شد.

سید محمد طباطبایی امروز (سه‌شنبه-۱۰ تیر ماه) در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان، اظهار کرد: سفر به شهرستان‌ها با هدف بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و مطلع شدن از نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها است تا بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلپایگان ظرفیت بالایی در حوزه جوانان دارد و امیدواریم در جلسه شورای راهبردی استان تصمیمات خوبی در راستای توسعه، فرهنگ‌سازی ورزش و ورزش همگانی شهرستان داشته باشیم. 

وی به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان گلپایگان اشاره کرد و ادامه داد: دو زمین چمن طبیعی و مصنوعی از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، همچنین اعتبار خوبی برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در نظر خواهیم گرفت و در طی این سفر بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان گلپایگان در نظر گرفته شد.

به گزارش ایسنا، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان برای توسعه ورزش‌های آبی نیازمند فضای آبی است، یکی از نقاطی که از نظر آمایشی در راستای توسعه رشته قایقرانی در نظر گرفته بودیم شهرستان گلپایگان بود که رئیس این هیئت ورزشی امروز در شهرستان منصوب شد.

طباطبایی در همین باره افزود: امیدواریم در آینده‌ای بسیار نزدیک مسابقات قهرمانی کشور را در آب‌های خروشان سد گلپایگان برگزار کنیم. مطمئن هستیم طی دو سال آینده از این شهرستان ملی‌پوش‌هایی را در رشته‌های قایقرانی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی گلشهر به بهره برداری رسیده است، اما دارای نواقصی از جمله سرویس بهداشتی رختکن و روشنایی است. همچنین بعد از بازسازی استخر گلپایگان هزینه بلیت آن افزایش پیدا نخواهد کرد و تنها با نظر شورای نرخ‌گذاری استان این افزایش رخ نخواهد داد.

طباطبایی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه حدود ۷ ماه است که هیئت والیبال شهرستان گلپایگان رئیس ندارد، گفت: از رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان خواهم پرسید که مشکل در کجا بوده که این مهم رخ نداده است، اما رئیس این اداره ظرف حداکثر ۱۰روز آینده سرپرست این هیئت را به اهالی والیبال اعلام خواهند کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خطاب به رسانه‌ها یادآورشد: در کنار ورزش باشید حتی اگر انتقادی صحبت و مطالبه گری کنید چراکه اهالی رسانه بازوان توانمند ورزش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توسعه زیرساخت ها استانی ورزشی ورزش شهرستان گلپایگان ورزش و جوانان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان