Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات به انتصاب رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واکنش نشان داد.

علی مظفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اخیرا دخالت هیئت امنا در امور اجرایی و اموری که القای مدیریت دوگانه در دانشگاه آزاد اسلامی میکند دیده شده است و این در حالی است که خبر‌هایی از تحمیل افرادی معلوم الحال و همچون گذشته برای سمت‌های مهم و اساسی دانشگاه آزاد به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فی الحال شخص مورد نظر جنابعالی برای معاونت بین الملل دانشگاه آزاد آقای علاءالدین بروجردی رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم و دهم بوده که این روز‌ها رد پای حضورش در برخی پرونده‌ها در جامعه مطرح است.

وی افزود: جای بسی رنجش خاطر است که با تحمیل این چنین انتصاباتی زحمت و تلاش افراد تاثیر گذاری، چون مرحوم شیخ الاسلام در معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی از بین رفته و فضای دانشگاه آزاد اسلامی برای مدیریت مسببان برجام که نماد غیر انقلابی بودن هستند فراهم شده است.

مظفری اضافه کرد: علی ایحال، مساله‌ی اصلی ما در مورد این اتفاق یا اتفاقات مشابه، صحت و سقم آن‌ها نیست. مساله این است که جنس این رویداد، بسیار نازل و حاصل یک کشمکش سیاسی است که به هیچ وجه شایسته‌ی ساحت دانشگاه و یک محیط آکادمیک نبوده و تنها در یک میدان کنش سیاسی غیر اخلاقی و با اهداف خاص، قابل تصور است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: به نظر می‌رسد این مجموعه عظیم دانشگاهی برای ارتقای سطح کیفی خود، قبل از آن که نیاز به جذب بروجردی‌ها و تیم بندی‌های سیاسی و زمینه سازی برای حضور لاریجانی‌ها باشد، نیاز به تغییر در رویکرد و نوع نگاه مدیران به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم بالفعل و بالقوه خود دارد تا مبادا جدای از خط امام و رهبری دچار فساد در بدنه مدیران شود.

مظفری تصریح کرد: واقعا انتصاب فردی معلوم الحال که با تلاش‌های امثال او برجام در مجلس تصویب شده است و این همه خسارت محض به کشور تحمیل شده در راستای تحول دانشگاه آزاد است؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات علاءالدین بروجردی دانشگاه آزاد علی مظفری معاونت بین الملل دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی مسئول بسیج دانشجویی علوم و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال بسیج دانشجویی گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

وی افزود: بسیج دانشجویی می‌گوید چرا حرف‌هایی که می‌زنید عمل نمی‌کنید .انتظار داریم ۱۰ مورد بیاورید و بگویید که چرا به این کار‌ها عمل نکردید .می گویید حضور کم در دانشگاه‌ها، بزنید حضور وزیر در دانشگاه تهران، علامه، خواجه نصیر، علم و صنعت.

وی ادامه داد: حضرت علی می‌فرمایند وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد؛ باید یک حرفی بزنید که وجدان آدم، انسان را راحت بگذارد. بیش از ۶۰ سفر استانی داشتیم و با دانشجویان و اساتید دیدار داشتیم.حتی در تعطیلات عید در گروه‌های مجازی اساتید و دانشجویان حضور داشتم و به سوالات جواب دادم.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

زلفی گل در ادامه گفت:بحث پژوهانه جامع را در برنامه توسعه هفتم آورده‌ایم،   سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

وی ادامه داد: کارانه در وزارت بهداشت وجود داشت در وزارت علوم نبود، این را مصوب کردیم .برای اولین برای استادانی که طی 5 سال گذشته استخدام  شدند پژوهانه ویژه اختصاص دادیم.

وی افزود: برای دانشمندان یک و دو درصد پژوهانه و اعتبار ویژه اختصاص دادیم .امسال یک ردیف ویژه در قانون بودجه برای پژوهانه آورده ایم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بورسیه صنعت را برای اولین بار رقم زدیم/ مجلات تحت نمایه بین‌المللی را ۱۰۰ درصد افزایش خواهیم داد

وزیر علوم و تحقیقات در ادامه گفت:با اتاق بازرگانی هماهنگ کردیم تا دانشجویان رتبه خاص بورسیه شوند و نگران آینده شغلی خود نباشند.یک کارگروهی شکل دادیم تا برای تمام مدیرمسئولان و سردبیران مجلات علمی کارگاه آمورشی بگذارند تا چه جوری مجلات ما تحت نمایه بین المللی دربیاید.

وی افزود: طی ۴۳ سال ۱۰۱ مجله وابسته به وزارت علوم تحت نمایه بین المللی بود، ولی در دوره ما تا الان ۶۷ مجله و بیش از ۱۰۰ درصد رشد خواهیم داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید