Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان فوتبال فارس در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور پس از چهار ماه وقفه امروز آغاز شد که دریکی از این دیدارها تیم شهدای قشقایی در ورزشگاه پارس شیراز میزبان سپیدرود رشت بود که در پایان یک ‌بر صفر میهمان خود را شکست داد، تک‌گل تیم شهدای قشقایی را در این دیدار محمدجواد عباسی در دقیقه 81 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فجر شهید سپاسی دیگر نماینده استان‌مان نیز در کرج میهمان گل ریحان این شهر بود که در پایان 2 بر صفر شکست خورد.

در پایان هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، تیم شهدای قشقایی با 32 امتیاز در رده یازدهم و تیم فجر شهید سپاسی با 37 امتیاز در رده نهم جدول جای گرفت.

به گزارش  خبرگزاری فارس در هفته بیست‌و‌هشتم این رقابت‌ها نیز، دوشنبه 16 تیر فجر شهید سپاسی میزبان خوشه طلایی ساوه است و شهدای قشقایی در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر می‌رود.

بنابراین گزارش، عصر امروز رختکن ورزشگاه پارش شیراز برای برگزاری دو دیدار گروه فوتبال قشقایی و سپیدرود رشت با حضور افسر کنترل سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی ضدعفونی و پلمپ شد و قبل از شروع مسابقه تحویل تیم‌ها شد.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم فجر شهید سپاسی شیراز لیگ دسته یک تیم شهدای قشقایی فارس شهدای قشقایی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سایه رقابت حسن یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!

 هادی وفایی‌پور در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال برنز شد. کشتی‌گیر بی‌حاشیه همدانی بعد از کسب این عنوان گفت که دچار آنفولانزای شدید شده و ۶ کیلو از وزن بدنش را بعد از جام یاشاردوغو به دلیل بیماری از دست داده و در فاصله بین دو میدان ترکیه و قرقیزستان، بدنش دیگر پُر نکرده است.

در مقطعی که هنوز حسن یزدانی روی تشک نیامده و کامران قاسم‌پور هم در هیچ میدانی در ۸۶ کیلوگرم روی تشک نرفته و صحبت از رقابت او با دارنده ۹ نشان جهانی و المپیک برای رسیدن به دوبنده این وزن تیم ملی است، روی کاغذ نفر اول ۸۶ کیلوگرم همچنان هادی وفایی‌پور است. کشتی‌گیری که در فینال مسابقات کشوری کشتی ۴-صفر باخته مقابل علی سوادکوهی را با باخت ۶-۴ عوض کرد و قهرمان کشور شد.

او در ادامه به تورنمنت زاگرب رفت و نتوانست کشتی بگیرد. بعد از آن نامش در فهرست اعزامی به جام بین‌المللی یاشاردوغو قرار گرفت و با نمایش خوبی که داشت، مدال طلا را از آن خود کرد.

وفایی‌پور در مسابقات قهرمانی آسیا در شرایطی به عظمت دولتبیکوف باخت که این کشتی‌گیر عنوان‌دار جهان بوده و اختلافی هم بین آن‌ها دیده نمی‌شد. وفایی‌پور به دلیل وضعیت بدنی‌اش دیر استارت امتیاز گرفتن از این حریف را زد و در حالی که ۲-یک عقب بود، او را خاک هم کرده بود، اما وقت تمام شد و امتیازی بابت این خاک به او داده نشد که اگر صدم ثانیه‌ای زودتر اقدام به اجرای فن کرده بود، نتیجه ۳-۲ به سود او می‎‌شد. این کشتی‌گیر در نهایت مدال برنز مسابقات را به خود اختصاص داد.

به دور از انصاف است کشتی‌گیری که از ابتدای چرخه انتخابی سال ۲۰۲۴ در هر مسابقه‌ای که کادرفنی اعلام کرده عملکرد قابل قبولی داشته و از نظر اخلاق و نظم اردویی هم نمره بالایی می‌گیرد، با ورود حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور به رقابت ۸۶ کیلوگرم، از چرخه حذف شود.

بهتر است فدراسیون کشتی و کادرفنی تیم ملی بابت زحمات و تلاشی که این کشتی‌گیر در چرخه المپیک داشته، در هر میدانی که قرار شد یزدانی و قاسم‌پور را محک بزنند، این کشتی‌گیر را هم اعزام کرده و با یک باخت او را خانه نشین نکنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت
  • در سایه رقابت حسن یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • باخت لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • زنگ خطر برای تالاخادزه