Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@06:59:33 GMT

شمار قربانیان کرونا در کرمان به ۱۶۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۷۱۷۷

به گزارش مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰۷ نفر بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی گفت: از بین موارد قطعی مبتلا به کرونا ۷۷ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۱ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶۶ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، چهار نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳۹ نفر هم از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان در بیمارستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون هزار و ۶۷۷ بیمار دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان را ۵۸ نفر ذکر و تصریح کرد: این موارد شامل ۱۹ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شش مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۸ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، یک مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و چهار مورد حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

شفیعی بیان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته شش نفر شامل شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت می‌شود. بر این اساس مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون به ۱۶۰ نفر رسید.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان

غلامعلی جاودان  رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت افزود: پارسال این طرح در شهر‌های بندرلنگه و حاجی آباد اجرا شد که امیدواریم امسال این طرح به طور کامل در شهر‌های استان اجرا شود.

وی گفت: طرح جامع سلامت در روستا‌های استان اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه افزایش بیمار‌های غیر واگیر از جمله فشار خون افزود: در اجرای طرح سلامت خانواده برای مراقبت از هر دو هزار نفر در حوزه شهری یک مراقب سلامت در نظر گرفته شده است.

جاودان گفت: ایجاد هزار تخت بیمارستانی از دیگر برنامه‌های امسال دانشگاه علوم پزشکی استان است که امیدواریم با حمایت‌های دولت این برنامه اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس با ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان میناب با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی و بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس با پیشرفت خوبی در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

جاودان گفت: در دوسال گذشته از فعالیت تاکنون یک میلیون و ۲۲۰ نفر در بیمارستان‌های استان ۱۰ میلیون خدمات بستری استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۱۰۰ هزار زایمان در بیمارستان‌های استان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:۷۰ قلم تجهیزات پزشکی سنگین به ارزش ۶ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان در بیمارستان‌های استان مستقر شده اند.

جاودان افزود: ۹۰ پایگاه اورژانس زمینی، اورژانس هوایی بال ثابت و ۴ فروند اورژانس دریایی در هرمزگان فعال است.

وی گفت: شناور اورژانس دریایی برای جزیره بوموسی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حال ساخت است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: برای تجهیز این اورژانس ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

منوچهر کمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم در این نشست با اشاره باینکه در استان ۷۳۰ پزشک متخصص داریم، گفت: در استان ۴۵۳ پزشک متخصص کمبود داریم.

حامد فلاح معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیزگفت: داروخانه‌های استان ۳۰ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه گرمطالبه دارند.

در پایان این نشست از پوستر جشنواره رسانه و سلامت هرمزگان رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان