Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اقدام تل‌آویو در الحاق کرانه‌ باختری، بر روابط دوجانبه اتحادیه اروپا و رژیم صهیونیستی تاثیر خواهد گذاشت. تاریخ انتشار: 22:56 - 10 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۶۵۴

خبرگزاری میزان - جوزپ بورل، روز سه‌شنبه در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره، ضمن هشدار درباره تحت تاثیر قرار گرفتن روابط اتحادیه اروپا با تل‌آویو در صورتی که رژیم صهیونیستی اقدام به اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری کند، گفت: اتحادیه اروپا تلاش خود را خواهد کرد تا از تشدید تنش میان مصر و اتیوپی درباره سد النهضه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بورل: گفت‌وگوهای خوبی با چین درباره حفظ برجام صورت گرفته است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین به تحولات در لیبی پرداخت و گفت که خلیفه حفتر، فرمانده نیرو‌های شرق لیبی از سوی جامعه بین‌الملل به رسمیت شناخته نشده و اروپا تلاش خود را خواهد کرد تا بحران لیبی را با راه‌حل سیاسی که شامل تمامی اطراف باشد به پیش ببرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جوزپ بورل رژیم صهیونیستی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: انتظار حمله‌ای از سوی اسرائیل در واکنش به عملیات ایران را دارم | ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، «جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه به رادیو اسپانیایی «اوندا سرو» (Onda Cero) با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا گفت: ما بر روی لبه یک پرتگاهیم و باید از آن دوری کنیم.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم!

بورل گفت، انتظار حمله‌ای از سوی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ایران را دارد اما امیدوار است که این مساله به تنش بیشتر منجر نشود.

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین ادامه داد، یک اختلاف‌نظر فاحش در داخل ائتلاف جناح راستی اسرائیل بین افراط‌گرایان حامی اقدام تلافی‌جویانه خشن و یک فراکسیون میانه‌روتر و معقول وجود دارد.

یکشنبه روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

کد خبر 844692 منبع: ایسنا برچسب‌ها جوزف بورل - اتحادیه اروپا ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و اتحادیه اروپا

دیگر خبرها

  • بورل: اتحادیه اروپا نمی‌تواند سپاه را «تروریستی» اعلام کند
  • بورل: خاورمیانه در لبه پرتگاه است / انتظار حمله اسرائیل به ایران را دارم
  • بورل: انتظار حمله‌ای از سوی اسرائیل در واکنش به عملیات ایران را دارم | ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم
  • بورل: خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • بورل : خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با بورل
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با «بورل»
  • رایزنی امیرعبداللهیان با بورل درباره پاسخ به جنایت اسرائیل
  • بورل: اروپا حملات ایران علیه اسرائیل را به شدت محکوم می‌کند
  • نخستین واکنش اتحادیه اروپا در پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی