Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، عزیزالله کناری سه‌شنبه ۱۰ تیر در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی شهر بندرعباس، استان هرمزگان در جمع خبرنگاران، افزود: واحدهای نانوایی و اغذیه‌فروشی‌ها که اقدام به کم‌فروشی و گران‌فروشی می‌کنند شناسایی و واحد آن‌ها به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ارائه نان و سایر مواد غذایی بدون هویت در سوپرمارکت‌ها خودداری شود و کارگروه نظارت نیز نسبت به استمرار بازرسی‌ها و رعایت اصول لازم توسط واحدهای عرضه غذا دقت لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: در این بازدید نیز یک واحد نانوایی و میوه‌فروشی به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رضایت‌مندی خریداران موردتقدیر قرار گفت و مقرر شد یک عدد بنر برای اطلاع عموم در سر درب این دو مغازه نصب شود.

کد خبر 526851 برچسب‌ها سازمان تعزیرات استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان تعزیرات استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ رئیس پژوهشکده مطالعات مکران دانشگاه هرمزگان و دبیر کنفرانس گفت: این کنفرانس با محور‌های تبارشناسی، حفاظت و تنوع زیستی، ژنتیک و زیست فناوری، زیست شناسی، بوم شناسی و جغرافیایی زیستی، تکثیر و پرورش، فیزیولوژی و تغذیه، تکنولوژی صید، مدیریت صید و ارزیابی، توسعه پایدار، اقتصاد دریامحور، فرآوری محصولات شیلاتی، ایمنی غذایی، ماهیان زینتی و بهداشت و بیماری‌ها است.
یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران از صبح امروز آغاز شده است و تا فردا پنج شنبه ششم اردیبهشت ادامه دارد.
ایمان سوری نژاد افزود: در این کنفرانس دو روزه نشست‌های تخصصی پرورش ماهی در قفس، تولید، اشتغال پایدار جوامع محلی، امنیت غذایی، بازمهندسی ساختار استخر‌های پرورش میگو به منظور ارتقای مدیریت بهداشتی مزارع و بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان نیز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه پژوهشکده مطالعاتی مکران در سیریک راه اندازی می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس هماهنگی بین جوامع علمی و دانشگاهی با تولید کنندگان و بهره وران است.
سوری نژاد افزود: در پژوهشکده مکران ظرفیت‌های منطقه برای افزایش و جهش تولید بررسی می‌شود.
رئیس انجمن ماهی شناسی ایران نیز با اشاره به اینکه تنوع زیستی ماهیان در خلیج فارس بین هشتصد تا ۹۰۰ گونه است، گفت: همچنین در دریایی عمان بیش از هزار و ۵۰ نوع تنوع زیستی ماهیان وجود دارد.
سهیل یکدلی با بیان اینکه ۳۰۰ نوع تنوع زیستی ماهیان در آب‌های داخلی ایران وجود دارد، افزود: هرمزگان بعلت همجواری با سواحل سهم قابل توجهی در این تنوع زیستی دارد.
وی گفت: انجمن ماهی شناسی ایران همراستا با سیاست‌های کلی نظام مبنی بر توسعه دریامحور، این کنفرانس‌ها را برای به حداقل رساندن آسیب‌های محیط زیست برگزار می‌کند.
رئیس انجمن ماهی شناسی ایران با اشاره به اینکه، پرورش ماهی در قفس به حفظ زیست بوم دریایی کمک می‌کند، افزود: صید کوسه ماهی‌ها یک خطر برای این گونه از ماهیان است.
یکدلی گفت: پرورش ماهی تیلاپیلا در هرمزگان موجب انقراض و جایگزین ماهیان بومی هرمزگان می‌شود و به ماهیان زیست بوم استان ضرر‌های غیرقابل جبرانی وارد می‌کند.
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد و قشم در شورای اسلامی نیز گفت: از ۱۳ شهرستان هرمزگان، ۹ شهرستان ساحلی است که این نشان از ظرفیت‌های بالا در زمینه‌های دریامحور، تجارت و گردشگری دریایی و صیادی این استان دارد.
احمد مرادی با بیان اینکه صید و صیادی تقریبا صد درصد مردمی است، افزود: در برنامه پنجم و ششم توسعه به مساله زیست بوم منطقه توجه شده است که به اشتغال و ماندگاری جمعیت در سواحل و جزایر کمک می‌کند.

بیشتربخوانید:ممنوعیت صید برخی آبزیان در آب‌های هرمزگان
وی گفت: تکلیف قانونی دولت در برنامه ششم پرورش ۲۰۰ هزار تن ماهی در قفس است که در بهترین حالت ۲۰ هزار تن تولید شده است.
رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان هم گفت: دریامحوری یکی از پایه‌های رونق اقتصادی است و بخش خصوصی در زمینه آبزیان فعالیت‌های خوبی داشته است.
محمدرضا صفا افزود: برای حفظ ذخیره گاه آبزیان طرح‌های پرورش ماهی در قفس و ساخت مکان‌های ذخیره سازی و لاروگیری صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است