Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در بحث سختی زیان‌آور پاکبانان باپیگیری شورای شهر، شهرداری تعهد پرداخت ۴ درصد سختی و زیان آور را قبول کرده که پاکبانان با ۲۰ سال سابقه بیمه بازنشست خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز کریم صادقزاده امروز با بیان اینکه برخی از شهروندان اقدامات شورا و شهرداری را ستایش می‌کنند و برخی دیگر منتقد عملکرد موجود هستند اظهار داشت: تمام مجموعه شهرداری و شورای شهر برای آبادانی‌ کهن شهر تبریز در تلاش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به فعالیت های عمرانی انجام گرفته در مترو تبریز گفت: اگر فقط به مترو نگاه کنیم، هزاران میلیارد هزینه شده ولی چون زیر زمین است این اقدامات دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مسیرگشایی‌های که مخصوصاً در مناطق کم برخوردار احداث می‌شود، یا توسعه فضای سبز شهری و پارک‌های محله‌ای که در تبریز شاهد اجرای آنها هستیم همه در راستای عمران و آبادانی شهر است گفت: یکی از آنها نهضت آسفالت به می‌باشد که قابل تقدیر است.

عضو شورای شهر تبریز با بیانه اینکه انشعاب فاضلاب شهری به ۸۵ درصد رسیده است گفت: هر مقدار سیستم خدماتی به شهروندان توسعه یافته تر باشد رضابت عمومی بیشتر و بهتر جلب خواهد شد.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شهرداری تبریز در مبارزه با سیستم فسادی که قبلا در شهرداری وجود داشت موفق بود است گفت: امروز با صدای بلند می‌گویم فساد  سیستماتیک در شهرداری تبریز  به صفر رسیده است و این حرکت با همیاری شورای پنجم به ثمر رسیده است.

صادقزاده با بیان اینکه در سال ۹۹ کارهای بزرگی به همت شورای شهر و مردان بزرگ شهرداری طراحی و انجام یافته است گفت: در آینده نزیدیک که شاهد اقدامات انجام گرفته خواهیم بود.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در بحث سختی زیان‌آور پاکبانان با پیگیری شورای شهر، شهرداری تعهد پرداخت چهار درصد سختی و زیان آور را قبول کرده که پاکبانان با ۲۰ سال سابقه بیمه بازنشست خواهند شد.

سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به پرداخت های منظم حقوق در شهردری تبریز گفت: ماهانه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت حقوق را شاهد هستیم.

وی با اشاره به تعیین و تکلیف قرارداد‌های کارکنان شهرداری تبریز گفت: به زودی نظم دهی به قراردادهای کارکنان صورت خواهد گرفت که طبق فرمول تدوین شده، رضایت کارمندان کسب شود و امنیت شغلی آنها نیز تامین شود.

صادق‌زاده افزود: همه ما در شورای شهر و دیگر نهادها دست در دست هم دادیم تا موضوع قرارداد های کارمندان به شکل مناسب حل شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز شهرداری شورای شهر بیمه خبرگزاری فارس فارس تبریز عضو شورای شهر تبریز پاکبان شورای شهر تبریز شهرداری تبریز زیان آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام بررسی لایحه جامع تجارت در مجلس یازدهم اظهار داشت: این لایحه در ۵ دوره مجلس و حدود ۲۰ سال بلاتکلیف مانده بود ولی به همت نمایندگان مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.

وی افزود: متن آن، متن غنی و قوی است و حقوقدانان زیادی روی آن کار کرده اند و قانون جامع و قوی به تصویب رسید و از کمیسیون حقوقی و قضایی، رئیس کمیسیون، معاونت قوانین و نمایندگان بابت همراهی و همکاری خود و تعیین تکلیف این لایحه قدردانی می کنم.

وی تاکید کرد: لایحه مذکور می تواند گام موثری در بحث تجارت و تعیین تکلیف شرکت ها داشته باشد و از دولت نیز بابت همکاری در این موضوع تشکر می کنیم و امیدواریم این گام مبارک در مسیر رونق اقتصادی موثر باشد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • بودجه امسال شهرداری همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شد
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • درخواست عضو شورای شهر برای تعیین تکلیف دروازه کازرون و دائره‌المعارف چند زبانه شیراز