Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:12:21 GMT

شهرستان دزفول از دستگاه پلاسمافرز برخوردار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۷۴۱۳

شهرستان دزفول از دستگاه پلاسمافرز برخوردار شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمندپور عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این دستگاه که مزیت وجود آن ساخت و تولید پلاسمای مورد نیاز برای درمان بیماران کرونایی است ظرف دو روز آینده در سازمان انتقال خون دزفول نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: از این پس تهیه و تولید پلاسمای درمانی بیماران بهبود یافته کرونایی در دزفول انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تأکید کرد: خرید این دستگاه به معنای شکست کرونا نیست و همچنان پیشگیری مقدم بر درمان است لذا از مردم تقاضا می‌شود برای سلامت خود و خانواده‌هایشان و برای کمک به کادر درمانی همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را از جمله فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک به طور کامل رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پلاسمای خون بهبودیافتگان، سپر دفاعی در برابر ویروس کرونا وجود دارد و با تزریق این پلاسما به بیماران مبتلا به کرونا، ایمنی آنها تقویت می‌شود. این پلاسما تنها در بدن بهبودیافتگان کرونا وجود دارد لذا لازم است از این فرصتی که خداوند به آنها داده استفاده کنند و دیگران را نجات دهند.

کد خبر 4962745

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری دزفول ویروس کرونا تجهیزات پزشکی پلاسما ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام استانداری سمنان بیرجند دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار