Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:14:04 GMT

۱۳ کشته و ۶ مصدوم بر اثر انفجار در کلینیک درمانی

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۷۴۳۱

۱۳ کشته و ۶ مصدوم بر اثر انفجار در کلینیک درمانی

دادستان تهران گفت: بر اثر انفجار در کلینیک درمانی، ۱۳ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ علی القاصی‌مهر در گفت‌وگوی خبری درباره جزئیات انفجار مرگبار در خیابان شریعتی، اظهار کرد: متأسفانه انفجار در یک ساختمان پزشکان در خیابان شریعتی تاکنون 13 کشته (10 زن و سه مرد) و 6 مصدوم برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران افزود: صحنه حادثه تحت کنترل عوامل انتظامی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: علت حادثه در دست بررسی است و دقیقاً مشخص نیست چه اتفاقی روی داده، در لحظات اولیه اعلام کردند دو تا سه کپسول دچار انفجار شده اما علت آن باید بررسی شود.

محدوده محل انفجار در کلینیک درمانی توسط پلیس مسدود شد

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,20,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دادستانی تهران پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیشتر بخوانید... محدوده محل انفجار در کلینیک درمانی توسط پلیس مسدود شد انفجار شدید در منزل ویلایی + تصاویر انفجار و قطعی برق ۳۰ درصد از مشترکین شیراز؛ ماجرا چه بود؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستانی تهران پلیس ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دادستانی تهران پلیس انفجار در کلینیک درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، پنج صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به عمل‌آمد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد لذا به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت نمایند.

کد خبر 6080636

دیگر خبرها

  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی در شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم داشت
  • انفجار در پایانه شرق تهران با ۶ کشته
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت