Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی کرمانی مقام شامگاه سه شنبه پس از شکست تیمش در برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران با تبریک این پیروزی به بازیکنان ملوان بندرانزلی اظهار کرد: ملوان، تیم ریشه دار و محبوبی است، یقینا هرتیمی مقابل ملوان و در بندرانزلی بازی کند با مشکل مواجه می شود.

کرمانی مقام ادامه داد: بازیکنان تیمم خیلی زحمت کشیدند ولی به صحبت های سرمربی گوش نکردند و نتیجه بازی را واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال بادران تهران اضافه کرد: به نظرم بازی کاملا پایاپای بود ولی بازیکنان ملوان توانستند از فرصت های به دست آمده به خوبی استفاده کنند.

تیم فوتبال بادران تهران از ساعت ۲۰ شامگاه سه شنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان تیم فوتبال ملوان بود که در نهایت دو بر صفر نتیجه بازی را به ملوانان واگذار کرد.

تیم فوتبال بادران تهران در حال حاضر با ۴۱ امتیاز از ۲۷ بازی در رده هفتم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد  و از ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه دوشنبه ۱۶ تیرماه میزبان تیم مس کرمان است.

برچسب‌ها فوتبال ملوان بندر انزلی بادران تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ملوان بندر انزلی بادران تهران فوتبال ملوان بندر انزلی بادران تهران بادران تهران تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم و لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم هوادار و پیکان معروف به این هستند که کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی را نیز معرفی می‌کنند و به زمین می‌فرستند که شاید نسل بعدی فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حالا برای این مسابقه، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شده تا از نزدیک عملکرد این دو تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است