Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ۱۱ شهرستان در وضعیت قرمز هستند، گفت: با تداوم روند فعلی شیوع کرونا، محدودیتهای جدیدی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد مهدی شهریاری در برنامه زنده تلویزیونی" تیتر" با تاکید بر اینکه محدودیت های دو هفته ای برای برخی صنوف از این هفته اجرا شده است، اظهار داشت: با تداوم روند فعلی شیوع کرونا از ستاد ملی کرونا درخواست داشتیم تا با محدودیت های جدید در برخی دیگر از صنوف موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با وجود هشدارهای لازم متاسفانه برخی از مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کم توجه هستند، افزود: شرایط آب و هوایی استان برای پذیرش مسافران و حضور در بازارهای مرزی و نیز رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و عادی انگاری از سوی مردم و برخی مسئولین باعث افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شده است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: ۱۱ شهرستان استان شامل ارومیه،خوی، مهاباد، بوکان،میاندوآب، سردست، سلماس، اشنویه، تکاب و پیرانشهر، نقده در وضعیت قرمز هستند.

شهریاری وضعیت چالدران، شوط و ماکو را نارنجی و شاهین دژ، پلدشت و چایپاره را زرد عنوان کرد و گفت: استفاده از ماسک در ادارات، بانک ها و مراکز تجمعی اجباری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم هر چه زودتر بر بیماری کرونا فائق بیاییم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان ارومیه وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن جزء مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن جز مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم به کار می‌گیریم.

عطایی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه‌سازی در استان همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

عطایی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز در جهت جلب رضایت شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو مدیرکل سابق راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 747805

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین