Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - با وجود اینکه هفته های پایانی لیگ برتر انگلیس پس از شیوع ویروس کرونا بسیار فشرده دنبال می شود و تیم ها از ترکیب چرخشی برای حفظ آمادگی بازیکنان و جلوگیری از مصدومیت آنها استفاده می کنند، گراهام پاتر همچنان نسبت به علیرضا جهانبخش بی توجه است و حتی حاضر نیست نام او را در لیست 20 نفره برایتون قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش در بازی امشب برایتون-منچستریونایتد نیز سکونشین است و جایی در ترکیب تیم گراهام پاتر ندارد. ستاره ایرانی برایتون پیش از شروع بازی، با انتشار استوری زیر به این موضوع واکنش نشان داد:

تحت هر شرایطی ... [پرچم ایران و قلب آبی] (اشاره به اینکه مهم نیست...)

Caption

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی در دو بازی متوالی مقابل ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت و نود دقیقه به میدان رفت و این در شرایطی بود که در بازی اول ابوالفضل جلالی و در بازی دوم گودرزی به همراه جلالی روی نیمکت حضور داشتند اما فرصت بازی به آنها نرسید.

میلاد در غیاب احسان حاج‌صفی گزینه اول امیر قلعه‌نویی برای دفاع چپ تیم ملی بود و با توجه به دقایق طولانی که بازی کرد نشان از این دارد که حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است، میلاد در جام ملت‌های آسیا هم 3 بازی برای ایران انجام داد و در بازی با هنگ‌کنگ و ژاپن در ترکیب اصلی قرار گرفت.

میلاد با دوندگی بالایی که دارد استحکام بیشتری به خط دفاعی تیم ملی می‌دهد و با رفت و برگشت‌های خوبی که دارد در روند تاکتیکی و پوشش جناحین تاثیرگذار است و اجازه نفوذ بیشتری به وینگر سمت چپ تیم ملی می‌دهد.

محمدی در بازی‌هایی که در مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها به میدان رفت هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد اما در روند دفاعی تیم ملی موثر بود و در بازی مقابل زاپن بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.

البته او جوان‌های آماده و مستعدی را در کنار خود می‌بیند که شرایط رقابت را برای او سخت می‌کنند، ابوالفضل جلالی و حسین گودرزی دو بازیکن آماده‌ای هستند که برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می‌کنند، همچنین با بازگشت احسان حاج‌صفی شرایط رقابت در این پست جذاب‌تر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • انگلیس - بلژیک؛ ترکیب رسمی
  • گراهام: باید در افغانستان داعش را هدف قرار دهیم