Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:33:37 GMT

آتش سوزی و انفجار درکلینیکی در خیابان شریعتی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۷۷۰۴

آتش سوزی و انفجار درکلینیکی در خیابان شریعتی

ساعت 24 – خبرگزاری های داخلی و نیز رسانه های فارسی زبان در ساعتهای گذشته خبر آتش سوزی ۲ کلینیکی در خیابان شریعتی را بازتاب دادند و به نقل از مقامهای ذیربط نکاتی را مطزح کردند.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران که از وقوع آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی خبر داده گفته است   آتش خاموش شده است اما عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس در طبقه منهای دو این کلینیک رخ داده است.وی افزود: به دلیل آتش‌سوزی و انفجار، دود بسیاری در طبقات پخش شده است و احتمال داده می‌شود انبار این کلینیک محل نگهداری سیلندرها بوده و انفجار به دلیل منفجر شدن این سیلندرها بوده است.سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: همزمان با اعلام آتش سوزی ۴ ایستگاه به محل اعزام می‌شود، نیروها آتش را تحت کنترل درآورده و در حال چرخیدن در طبقات و خارج کردن دود از ساختمان هستند.ملکی بیان کرد: هنوز آماری از تعداد مصدومین و یا فوت شدگان اعلام نشده و عملیات همچنان ادامه دارد.بنابر اظهار شاهدان محلی، ساعت ۲۱ انفجار در زیرزمین بیمارستان سینا اطهر تهران سبب آتش سوزی شد.سخنگوی اورژانس: ۲۵ نفر زمان وقوع انفجار در محل حادثه بودند .

‏ فوت ۱۰ زن و ۳ مرد

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه انفجار خیابان شریعتی اطهار داشت: ۲۵ نفر در زمان حضور حادثه در محل حضور داشتند، که ۱۳ نفر شامل ۱۰ خانم و سه آقا فوت کردند.وی گفت: هفت نفر سرپایی مداوا شده و شش نفر به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.سخنگوی اورژانس کشور افزود: بلافاصله ۱۰ آمبولانس و تعدادی اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.وی از هماهنگی با بهشت زهرا (س) برای اعزام فوتی‌ها به این مرکز خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش به طور کلی توسط آتش نشانان اطفا شد.بر اساس این گزارش، ساعت ۲۰: ۵۶ شامگاه سه شنبه در پی انفجار گاز شاهد حریق و نیز ریزش آوار در درمانگاه «سینا اطهر»، پایین‌تر از میدان قدس، کوچه «ماهروزاده» بودیم.مدیرکل بحران استانداری تهران: دست کم ۱۳ نفر در انفجار خیابان شریعتی جان باختند. منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر از جان باختن ۱۳ نفر در حادثه انفجار خیابان شریعتی خبر داد و در مورد تعداد مصدومین نیز افزود: در مورد تعداد تلفات باید صبر کنیم تا آمار دقیق اعلام شود، اما تاکنون شش مصدوم در این حادثه قطعی است.وی گفت: کشته شده‌ها در حال آماده سازی برای انتقال به بهشت زهرا (س) هستند.مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از حضور مسئولین امر در محل حادثه خبر داد و ضمن درخواست از مردم برای ترک منطقه گفت: در حال حاضر آتش اطفا شده است.

رئیس اورژانس: مصدومان را منتقل کردیم

۲۳:۲۰ پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در خصوص تعداد مصدومان این حادثه گفت: مصدومان را انتقال دادیم که حال همه در حال حاضر مساعد هست.وی در ادامه در خصوص کشته‌ها گفت: تعدادی از همشهریان جان خودشان را از دست داده‌اند که تعداد دقیق مشخص نیست.رئیس اورژانس تهران در خصوص علت اصلی حادثه نیز اظهار داشت: علت اصلی این حادثه را باید آتش نشانی اعلام کند اما آنطور که ما احتمال می‌دهیم انفجار کپسول اکسیژن علت اصلی بوده است.

معاون استاندار تهران: تا کنون ۶ مصدوم داریم

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر عوامل آتش نشانی اطفا حریق را انجام دادند.وی گفت: حدود ۱۵ نفر از عوامل این مرکز بهداشتی که بر روی پشت بام رفته بودند، توسط عوامل آتش نشانی نجات یافتند.معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اضافه کرد: در حال مسئولین امر از جمله دادستان تهران در محل حادثه حضور دارند و نیز استاندار تهران نیز طی تماس‌هایی دستورات لازم را صادر کرد و منتظریم هستیم، تا وضعیت داخل ساختمان توسط آتش نشانی اعلام شود.وی افزود: تاکنون حدود شش مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند، اما از تلفات احتمالی خبری در دست نیست.بر اساس این گزارش، ساعت ۲۰: ۵۶ شامگاه سه شنبه در پی انفجار گاز شاهد حریق و نیز ریزش آوار در درمانگاه «سینا اطهر»، پایین‌تر از میدان قدس، کوچه «ماهروزاده» بودیم. معاون استاندار تهران: مردم از اجتماع در محل انفجار خیابان شریعتی پرهیز کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: انفجار خیابان شریعتی استاندار تهران خبرنگار مهر حال حاضر محل حادثه آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم