Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، جلال ملکی اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس در طبقه منهای دو این ه کلینیک رخ داده است.
وی افزود: به دلیل آتش‌سوزی و انفجار، دود بسیاری در طبقات پخش شده است و احتمال داده می‌شود انبار این کلینیک محل نگهداری سیلندرها بوده و انفجار به دلیل منفجر شدن این سیلندرها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: همزمان با اعلام آتش سوزی ۴ ایستگاه به محل اعزام می‌شود، نیروها آتش را تحت کنترل درآورده و در حال چرخیدن در طبقات و خارج کردن دود از ساختمان هستند.
ملکی بیان کرد: هنوز آماری از تعداد مصدومین و یا فوت شدگان اعلام نشده و عملیات همچنان ادامه دارد.
بنابر اظهار شاهدان محلی، ساعت ۲۱ انفجار در زیرزمین بیمارستان سینا اطهر تهران سبب آتش سوزی شد.
سخنگوی اورژانس: ۲۵ نفر زمان وقوع انفجار در محل حادثه بودند / ‏‬ فوت ۱۰ زن و ۳ مرد
۲۳:۴۱ مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه انفجار خیابان شریعتی اظهار داشت: ۲۵ نفر در زمان حضور حادثه در محل حضور داشتند، که ۱۳ نفر شامل ۱۰ خانم و سه آقا فوت کردند.
وی گفت: هفت نفر سرپایی مداوا شده و شش نفر به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.
سخنگوی اورژانس کشور افزود: بلافاصله ۱۰ آمبولانس و تعدادی اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی از هماهنگی با بهشت زهرا (س) برای اعزام فوتی‌ها به این مرکز خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش به طور کلی توسط آتش نشانان اطفا شد.
بر اساس این گزارش، ساعت ۲۰: ۵۶ شامگاه سه شنبه در پی انفجار گاز شاهد حریق و نیز ریزش آوار در درمانگاه «سینا اطهر»، پایین‌تر از میدان قدس، کوچه «ماهروزاده» بودیم.
مدیرکل بحران استانداری تهران: دست کم ۱۳ نفر در انفجار خیابان شریعتی جان باختند
۲۳:۲۸ منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر از جان باختن ۱۳ نفر در حادثه انفجار خیابان شریعتی خبر داد و در مورد تعداد مصدومین نیز افزود: در مورد تعداد تلفات باید صبر کنیم تا آمار دقیق اعلام شود، اما تاکنون شش مصدوم در این حادثه قطعی است.
وی گفت: کشته شده‌ها در حال آماده سازی برای انتقال به بهشت زهرا (س) هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از حضور مسئولین امر در محل حادثه خبر داد و ضمن درخواست از مردم برای ترک منطقه گفت: در حال حاضر آتش اطفا شده است.
رئیس اورژانس: مصدومان را منتقل کردیم
۲۳:۲۰ پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در خصوص تعداد مصدومان این حادثه گفت: مصدومان را انتقال دادیم که حال همه در حال حاضر مساعد هست.
وی در ادامه در خصوص کشته‌ها گفت: تعدادی از همشهریان جان خودشان را از دست داده‌اند که تعداد دقیق مشخص نیست.
رئیس اورژانس تهران در خصوص علت اصلی حادثه نیز اظهار داشت: علت اصلی این حادثه را باید آتش نشانی اعلام کند اما آنطور که ما احتمال می‌دهیم انفجار کپسول اکسیژن علت اصلی بوده است.
معاون استاندار تهران: تا کنون ۶ مصدوم داریم
۲۳:۱۶ حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر عوامل آتش نشانی اطفا حریق را انجام دادند.
وی گفت: حدود ۱۵ نفر از عوامل این مرکز بهداشتی که بر روی پشت بام رفته بودند، توسط عوامل آتش نشانی نجات یافتند.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اضافه کرد: در حال مسئولین امر از جمله دادستان تهران در محل حادثه حضور دارند و نیز استاندار تهران نیز طی تماس‌هایی دستورات لازم را صادر کرد و منتظریم هستیم، تا وضعیت داخل ساختمان توسط آتش نشانی اعلام شود.
وی افزود: تاکنون حدود شش مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند، اما از تلفات احتمالی خبری در دست نیست.
بر اساس این گزارش، ساعت ۲۰: ۵۶ شامگاه سه شنبه در پی انفجار گاز شاهد حریق و نیز ریزش آوار در درمانگاه «سینا اطهر»، پایین‌تر از میدان قدس، کوچه «ماهروزاده» بویدم.
معاون استاندار تهران: مردم از اجتماع در محل انفجار خیابان شریعتی پرهیز کنند
۲۲:۳۹ حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه انفجار و آتش‌سوزی در طبقه منهای دو یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس اظهار داشت: در حال حاضر تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و نیروی انتظامی در محل حضور دارند.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در این ساختمان نشت گاز باعث انفجار شده و آتش نشانی و سایر دستگاه‌ها مشغول اطفا حریق هستند، البته علت دقیق حادثه نیاز به اظهار نظر کارشناسان دارد.
وی اضافه کرد: از مردم عزیز حاضر در منطقه تقاضا داریم خیابان را ترک کنند، تا آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی بتوانند، به راحتی به عملیات نجات  بپردازند.

اعزام یک قلاده سگ زنده یاب هلال احمر به محل انفجار میدان قدس
۲۲:۲۷ شاهین فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعزام دو تیم جستجو و نجات در آوار هلال احمر شمیرانات به همراه یک قلاده سگ زنده یاب در حادثه انفجار و آتش‌سوزی در طبقه منهادی دو یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس خبر داد و افزود: این تیم‌ها در پی درخواست آتش نشانی و با توجه به ریزش آوار به محل اعزام شدند.
وی گفت: همچنین یک تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران نیز به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در این حادثه تاکنون چندین مصدوماز زیر آوار خارج و تحویل آتش نشانی شده است.
فتحی گفت: هنوز آماری از تعداد مصدومین و یا فوت شدگان در دست نیست و عملیات نجات مصدومین احتمالی از زیر آوار همچنان ادامه دارد.


سخنگوی اورژانس: عملیات لکه‌گیری به پایان رسید / محل حادثه را تحویل ناجا دادیم
۰۰:۰۳ سخنگوی آتش نشانی تهران با اعلام اینکه لکه گیری محل حادثه انفجار در کلینیک به پایان رسیده گفت: محل حادثه را تحویل نیروی انتظامی دادیم.
جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: حدود ۲۰ نفر در دقایق اولیه توسط نیروهای آتش‌نشانی از ساختمان خارج شدند.
وی افزود: ۱۳ نفر از هموطنان به دلیل نفوذ دود غلیظ و حرارت جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان در محل حادثه در حال بررسی علت وقوع آتش‌سوزی هستند.
وی ادامه داد: باید وضعیت ایمنی چنین ساختمان‌هایی در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت باشد تا آتش‌سوزی به این گستردگی ایجاد نشود.
ملکی در پایان گفت: عملیات لکه‌گیری به پایان رسیده است و محل را تحویل کارشناسان و نیروی انتظامی دادیم.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: انفجار آتش سوزی گفتگو با خبرنگار مهر انفجار خیابان شریعتی خیابان شریعتی استاندار تهران نیروی انتظامی حادثه انفجار محل حادثه حال حاضر میدان قدس هلال احمر آتش سوزی ۱۳ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که در پی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله‌ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.

در این شرایط نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

بنا بر اعلام آتش نشانی تهران، این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع‌تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

کد خبر 6086263

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری