Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که شیوع ویروس کرونا در استان کردستان روزبه‌روز بیشتر می‌شود امروز سه شنبه محمد خورند سومین شهید مدافع سلامت استان کردستان لقب گرفت.

شهید محمد خورند که در بیمارستان بوعلی شهر مریوان فعالیت می‌کرد امروز سه شنبه در پیکار با ویروس کرونا و خدمتگزاری به بیماران این ویروس منحوس جان خود را از دست داد و سومین شهید مدافع سلامت استان کردستان لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید خبر شهادت سومین شهید مدافع سلامت استان کردستان، گفت: در سایه تلاش ایثار و فداکاری های کادر بهداشت و درمان اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان کردستان صورت گرفته است.

فرزین رضایی ادامه داد: از بدو شروع ویروس کرونا در استان کردستان تاکنون کادر بهداشت و درمان این استان با جانفشانی و ایثارگری خود در صف مقدم مبارزه با این ویروس منحوس حضور دارند.

پیش از این محمد یار احمدی و خلیل احمدی دو پرستار دیگر شاغل در بیمارستان های سقز و سنندج به عنوان دو شهید مدافع سلامت استان کردستان جان خود را تقدیم کرده بودند.

کد خبر 4962771

منبع: مهر

کلیدواژه: مریوان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان ایلام مواد مخدر استانداری سمنان بیرجند دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر

حجت الاسلام عادلپور امام جمعه خرمشهر در آیین سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی گفت:این شهید تحولی در لبنان ایجاد و اوج تعهد به کار را در زمان خدمت خود در سپاه قدس نشان داد. 

به گفته او شهدا آنچه بر عهده داشتند به نحو شایسته انجام دادند و اقتدار و عظمت کنونی ایران را ایجاد کردند.

رئیس شورای فرهنگی خرمشهر با اشاره به اینکه شهدای گنسولگری نسبت به عهدی که با خدا و رهبری بسته بودند صداقت داشتند گفت: هر یک از ما در هر جایگاهی اگر تلاش بر بهترین بودن کند ، مجاهد در راه خدا تلقی می شود.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده سپاه خرمشهر نیز با اشاره به اهمیت حمله پیروزمندانه ایران به رژیم صهیونیستی تاکید کرد باید تلاش کرد تا جنگ روایت ها به دست دشمن نیوفتد تا از سیاهنمایی ها جلوگیری شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر