Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از نصب استراکچر و پنل‌های انرژی خورشیدی در سایت بقعه متبرکه امامزاده حسن (ع) شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

امیرحسین شکرریز  گفت: بقعه امامزاده حسن علیه السلام شهرستان اسلام آبادغرب پنجمین مکانی است که مجهز به استراکچر و پنل‌های انرژی خورشیدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اقدام که بناست در ده بقعه متبرکه راه اندازی شود تا کنون در بقاع متبرکه امامزاده باقرعلیه السلام بیستون، مجتمع آل آقا، امامزاده احمد و امامزاده محمود سنقر و امامزاده حسن علیهم السلام اسلام آبادغرب صورت است.

معاون بهره وری اوقاف استان اظهار داشت: این طرح در بقاع متبرکه احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، امامزاده قاسم (ع) پا امام کرمانشاه، بقعه سید صالح وزمله، بقعه ویس القرن و در محل ساختمان اداره کل اوقاف استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه ائمه اطهار امامزاده حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • ساخت سامانه خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان
  • سامانه‌ خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان ساخته شد