Web Analytics Made Easy - Statcounter

الحسینی روز سه شنبه در گفت و گو با المیادین اظهار کرد که هواپیماهای آمریکایی نیز روزانه و به صورت پیوسته در آسمان عراق به پرواز در می آیند.
وی گفت که اطلاعات نقض حریم هوایی عراق توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی در اختیار کتائب حزب الله عراق است.
این مقام نظامی کتائب حزب الله افزود که در گذشته پرواز هواپیماها حداقل به دولت عراق اطلاع داده می شد اما اکنون بدون اعلام، حریم هوایی کشور نقض می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هواپیماهای آمریکایی در ماه های  دی و اسفند ۹۸ در چند نوبت با نقص حریم هوایی و تجاوز به خاک عراق به بهانه های واهی به مقرر نیروهای الحشدالشعبی حمله کردند. 
پهپادهای آمریکایی در مهمترین جنایت و اقدام تروریستی که به دستور مستقیم رئیس جمهوری آمریکا انجام شد، ۱۳ دی ۹۸ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در جوار فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رساندند.

برچسب‌ها کتائب حزب الله رژیم صهیونیستی الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتائب حزب الله رژیم صهیونیستی الحشد الشعبی کتائب حزب الله رژیم صهیونیستی الحشد الشعبی کتائب حزب الله حریم هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه ای، بی عقلی بر می آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

کد خبر 845536 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • کتائب سید الشهدا عراق: به حمله بابل حتما پاسخ داده می‌شود
  • تصاویر حمله پهپادی به هدف حیاتی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
  • فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟