Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ مسعودفرامرزی فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری منجر به قتل دو نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

اخبار اجتماعی - فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا افزود: با توجه به متواری شدن قاتل ، اقدامات درباره شناسایی و دستگیری فرد در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان پیشوا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی بسیار وسیع، گسترده و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان، پس از انجام نیابت‌های مداوم و مکررمشخص شد که قاتل متواری، پس از اخاذی از احدی شهروندان به سمت روستای جنوبی استان فارس حرکت کرده که بلافاصله طی نیابت ارسالی از دادسرای شهرستان پیشوا به دادسرای استان فارس ماموران به شهرستان موصوف اعزام با همکاری پلیس آگاهی استان فارس پس از هشت روز تعقیب و مراقبت مداوم و مستمر و انجام اقدامات اطلاعاتی بسیار وسیع و گسترده دریک عملیات غافلگیرانه متهم موصوف شناسایی و پس از محاصره محل اختفا در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیرشدو طی هماهنگی مقام قضایی تحت الحفظ به شهرستان پیشوا انتقال داده شد.

فرمانده شهرستان پشوا تصریح کرد: در تحقیقات معموله از نامبرده صراحتاً به ارتکاب قتل با مشارکت سایر همدستان اقرار نمود، قاتل دستگیر شده به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

در پایان سرهنگ فرامرزی با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند، از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات را با پلیس در میان بگذارند و یاری گر پلیس در تامین هر چه بیشتر امنیت باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قتل قاتل پلیس آگاهی دستور کار پلیس فرمانده انتظامی شهرستان ماموران پلیس شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری توسط ۲ سوداگر مرگ از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با هدایت عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، خودروی مورد نظر را در محور ورودی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آمل از کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد از نوع تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ باقری در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد