Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به مناسبت دهمین سال جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید ۹۹، خدام آستان قدس رضوی و کاروان زیر سایه خورشید استان همدان به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی آقا امام رضا علیه السلام با حضور در حوزه علمیه واحد بانوان از بانوان محجبه و بانوان فعال در کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی مشغول جهاد بودند تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


همچنین خدام آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی آقا امام رضا علیه السلام نیز با حضور بر مزار سردار شهید حاج میرزا سلگی نویسنده کتاب آب هرگز نمیمیرد ضمن غبار رویی از مزار شهدا با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق نمودند.

 

نشست خبری با اصحاب رسانه، حضور در کبودراهنگ و دیدار با امام جمعه و خیر کبودراهنگی حاج آقاسید هدایت الله جعفری، حضور در منزل فرمانعلی زارعی بسیجی جهادگر که چندی پیش در حین خدمت در عرصه سلامت دچار حادثه شده و دست چپ خود را در این حادثه از دست داده بود، حضور در موسسه دارالایتام مهدیه و غبار روبی گلزار شهدا کبودراهنگ و تقدیر جهادگران غسل و تدفین متوفیان کرونایی از دیگر برنامه‌های کاروان سایه خورشید در استان همدان بود.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاروان زیر سایه خورشید خدام آستان قدس رضوی سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقمند به فوتبال بودیم چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متاسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و بود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/711/

 

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود