Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیدرضا معتمدی اظهار کرد: در ساعت ٢٠:۵۶ اولین تماس با مرکز اورژانس تهران مبنی بر وقوع انفجار در درمانگاه سینا اطهر، پایین‌تر از میدان قدس اعلام شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه با توجه به وسعت حادثه نهایتاً ١٢ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران گفت: همکاران آتش‌نشانی عملیات اطفاء حریق را انجام دادند و تعداد شش مصدوم به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و شش مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: با توجه به این که سازمان پزشکی قانونی متولی امر فوتی‌ها است، آمار پس از اتمام عملیات اعلام خواهد شد و هم‌اکنون همکاران در حال جست‌وجو در طبقات هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین کلینیک سینا اطهر اورژانس تهران سازمان پزشکی قانونی حادثه سینا اطهر پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین کلینیک سینا اطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید قویدل با بیان اینکه ‌اتوبوسی حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرد که بعد از محدوده تله کابین واژگون شد، اظهار داشت: ‌۲۷ نفر تاکنون مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: جان باختن ۳ نفر بر اثر تصادف در محور شاهرود-آزادشهر

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان به همراه عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

ساعت ۳:۵۰ صبح امروز طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

تاکنون در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمی اردبیل و ۷ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

کد خبر: 1227146 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • فیلم|چپ شدن مرگبار اتوبوس در گردنه حیران ساعت 3 و 50 دقیقه امروز
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران با ۲۷ مصدوم
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند