Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات از تعیین سقف اخذ عوارض املاک در شهر تهران گفت: طبق تبصره یکم ذیل ماده یکم مصوبه عوارض افزایش ارزش قانونی ناشی از طرح‌های توسعه شهری و ساخت پارکینگ‌های محله‌ای بهمن ماه سال گذشته شورای شهر تهران آخرین دفترچه ارزش معاملاتی شهر تهران موضوع ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم از ابتدای هر سال ملاک عمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران افزود: با لحاظ ضرایب اعلامی درباره تعیین ارزش معاملاتی املاک از سوی هیئت وزیران، شورای شهر تهران به منظور جلوگیری از تورم به وجود آمده در حوزه مسکن و پیش بینی افزایش قابل توجه عوارض ساختمانی با ابلاغ دفترچه ارزش معاملاتی سال ۹۸ از سوی سازمان امور مالیاتی در مصوبه محاسبه نحوه دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی سقف افزایش تا ۳۰ درصد پیش بینی شده است.

نژاد بهرام تأکید کرد: با توجه به شرایط موجود در بازار مسکن اگر این پیش بینی انجام نمی‌شد که سقف عوارض ۳۰ درصد باشد، به طور حتم تا ۱۱۰ درصد عوارض افزایش پیدا می‌کرد که آثار آن را در تورم بازار مسکن به وضوح می‌شد مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید

ساز و کار اعتراض به اخذ عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی عضو شورای شهر خواستار اخذ عوارض بابت ورود به طرح ترافیک در روز‌های کرونایی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر اخذ عوارض مدیریت شهری ساخت و ساز شورای شهر تهران اخذ عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

بیشتر بخوانید: نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵

««طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1228183 برچسب‌ها بیمه

دیگر خبرها

  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • افزایش ۲۰.۵ درصدی صادرات محصولات غذایی و کشاورزی ایران در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن کارگران
  • جزییات پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن کارگران
  • افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن چه زمانی ابلاغ می‌شود؟