Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که طرح خروج ۹۵۰۰ نظامی این کشور از آلمان به رئیس جمهور ارائه شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جاناتان هافمن» دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور عمومی روز سه شنبه گفت که وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش روز گذشته درباره طرح‌های بازاستقرار ۹۵۰۰ نظامی از آلمان به رئیس جمهور گزارش ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی که طی بیانیه‌ای این مطلب را عنوان می‌کرد، افزود: «این طرح که مورد تایید قرار گرفته نه تنها با دستور رئیس جمهور تطابق دارد بلکه بازدارندگی در برابر روسیه را افزایش داده و ناتو را تقویت می‌کند و به متحدان اطمینان داده و انعطاف پذیری راهبردی آمریکا را نیز افزایش می‌دهد و از نیروهای مسلح ما و خانواده‌هایشان مراقبت می‌کند.»

اوایل ماه جاری گذشته میلادی ترامپ اعلام کرد که قصد دارد حدود ۱۰ هزار نظامی را از آلمان خارج کند.

تصمیم ترامپ برای خارج کردن نظامیان از آلمان به دلیل عدم هزینه کردن کافی برلین در زمینه دفاعی است. در حالی که آمریکا از کشورهای ناتو خواسته تا دست کم ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را در زمینه دفاعی هزینه کنند آلمان تنها ۱.۴ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف هزینه‌های دفاعی می‌کند.

ترامپ پیشتر در سخنانی گفته بود: «ما در حال حفاظت از آلمان هستیم اما آنها تخلف مالی دارند. این هیچ معنایی ندارد. بنابراین من می‌گویم که قصد داریم تا تعداد نظامیان در آلمان را تا ۲۵ هزار نفر کاهش دهیم.»

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان پنتاگون آمریکا ترامپ وزارت دفاع آمریکا کاهش نظامیان آمریکایی در آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند و تنها دولت یهودی در جهان را محو کند.

وی همچنین مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی دارای فناوری و آموزش لازم برای دفاع از اسرائیل است.

جو بایدن همچنین نوشته مجلس نمایندگان آمریکا باید لوایح مربوط به امنیت اوکراین، اسرائیل و کمک به فلسطینی‌ها را تصویب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دامنه دفاعی ایران اسلامی و درک نادرست دشمنان
  • رایزنی تلفنی گالانت و آستین؛ گفت‌وگو درباره آخرین تحولات غزه
  • گفت‌وگوی آستین با گالانت درباره رفح
  • رئیسی: هرگونه تعرض به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده دارد
  • درخواست آلمان برای تقویت دفاع هوایی اوکراین
  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند