Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری، سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش برابر جنوا و البته آدریان رابیو راضی است. 

طرفداری - در هفته بیست و نهم سری آ، یوونتوس با ارائه نمایشی خوب توانست با نتیجه 3-1 در خانه جنوا پیروز شود. یوونتوس با این برد 72 امتیازی شد و فاصله 4 امتیازی اش با لاتزیو در صدر جدول را حفظ کرد. مائوریتزیو ساری پس از این برد به مصاحبه با اسکای ایتالیا پرداخت که مروری داریم روی صحبت های وی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل بدنی یوونتوس در حال رفع شدن است

تیم امروز خیلی خوب بازی کرد و فرصتی به حریف ندادیم. نمایش تیم خیلی خوب بود، سه گل زیبا به ثمر رساندیم و سه امتیاز مهم کسب کردیم. در سری آ حدود 80 درصد بازی هایمان را برده ایم و این بهترین آمار یک سرمربی در اولین سال حضورش در یوونتوس طی 60 سال گذشته است. بنابراین فارغ از آن چه که فکر می کنید، تیم خوب کار می کند و عملکردش رو به بهبود است. پس از ناکامی در کوپا ایتالیا، تیم واکنش خوبی نشان داد. تنها مشکل ما، مشکل بدنی بود که با گذر زمان این مشکل در حال رفع شدن است. برد لاتزیو؟ حتی نمی دانم که شاگردانم از نتیجه آن بازی خبر داشتند یا نه. احتمالا می دانستند اما ما باید به عملکرد خودمان فکر کنیم.

رابیو لایق حضور در ترکیب اصلی یوونتوس است 

این روزها با میرالم پیانیچ صحبت نکرده ام اما مطمئنم میرالم طی این مدت خوب کار خواهد کرد و او در تمرینات آرام بوده است. بابت وضعیت پیانیچ نگرانی خاصی ندارم. آدریان رابیو نمایش مثبتی داشت. همه از رابیو انتظارات بالایی دارند و شرایطش آسان نیست. او هفت ماه در پاری سن ژرمن بازی نکرد و به کشوری با فرهنگ فوتبالی متفاوتی آمد. با این وجود رابیو در حال پیشرفت است و به همین دلیل است که به صورت منظم به او بازی می دهم. رابیو لیاقت منظم بازی کردن را دارد.

دلیل تعویض رونالدو برابر جنوا 

 عملکرد رونالدو؟ او در نیمه اول گلی نزد اما 5 بار در آستانه باز کردن دروازه بود. تعویض کریستیانو رونالدو؟ می خواستم پائولو دیبالا را از بازی بیرون بیاورم اما گل سوم را زدیم و رونالدو را تعویض کردم زیرا رونالدو در این برهه بیش از هر بازیکنی بازی کرده است. قبلا در این خصوص با یکدیگر حرف زده بودیم. رونالدو انتظار این تعویض را داشت و با رضایت از بازی بیرون آمد. دیبالا و رونالدو حتی در تمرینات هم به دنبال یکدیگر می گردند و این هماهنگی به نفع هر دوی آن ها است. بازی کردن جانلوییجی بوفون برابر تورینو؟ نمی دانم. جیجی قراردادش را تا سال 2021 با یوونتوس تمدید کرده و برای شکستن رکورد تعداد بازی سری آ، 47 بازی فرصت دارد. 

در همین راستا بخوانید:

جنوا 1-3 یوونتوس؛ پیروزی بانوی پیر در شب سوپر گل ها 

میرالم پیانیچ به بارسلونا پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم

سرمربی یوونتوس انتظار دارد که لاتزیو با ترکیبی هجومی مقابل تیمش قرار بگیرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، فرداشب (سه‌شنبه) دو تیم یوونتوس و لاتزیو در استادیوم المپیکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در آلیانز استادیوم، با برتری ۲-۰ بانوی پیر خاتمه یافت.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این جدال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

لاتزیو انتظار داریم که لاتزیو در بازی فردا، نمایش هجومی‌ای داشته باشد، چرا که در بازی رفت دو گل دریافت کرده و می‌خواهد آن را جبران کند. لاتزیو از زمان ورود تودور تغییر کرده و لازم است که برای شکست دادن این تیم، در بهترین فرم خود باشیم. برای رسیدن به فینال انگیزه بالایی داریم و می‌دانیم که برای رسیدن به این مهم، باید سخت تلاش کنیم. دیدار طولانی و سختی را در پیش خواهیم داشت. انتقادات از سبک بازی یوونتوس 

شما وقتی تیم‌تان را به زمین می‌فرستید، هرکاری می‌کنید تا حداکثر امتیازات را کسب کنید، مهم نیست تیم شما به چه سبکی بازی می‌کند، مهم این است که نتیجه دلخواه را به دست بیاورید. اگر بازی را ببرید، شما مربی خوبی هستید و اگر نه، همه از شما بدشان می آید. من کاری که دوست دارم را انجام می‌دهم، سپس مدیران باشگاه عملکرد من را ارزیابی خواهند کرد. ما در طول فصل تلاش بسیاری کرده‌ایم و به همین دلیل است که به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا رسیده‌ایم. 

 

آینده 

در حال حاضر نباید به آینده فکر کنیم و تنها باید روی هدفی که طی ۸ ماه گذشته به دنبال تحقق آن بوده‌ایم، تمرکز کنیم. در حال حاضر در مهم‌ترین مقطع فصل حضور داریم. حضور در یوونتوس به معنای تلاش برای کسب پیروزی است. رسیدن به فینال جام حذفی، حضور ما در سوپرجام فصل آینده را قطعی می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم