Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@08:03:50 GMT

مصرف این5خوراکی درصبحانه ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۸۲۵۴

طبق توصیه یک متخصص تغذیه ۵ نوع غذای معروف را باید از صبحانه حذف کنید. ناطقان: الگا دکر متخصص تغذیه در روسیه لیست غذا‌های محبوب را ذکر کرده است که در صورت مصرف در صبح با معده خالی می‌تواند به بدن آسیب برساند.

این متخصص توصیه می‌کند که از جو دوسر به عنوان صبحانه پرهیز کنید. این محصول دارای شاخص گلیسمی بالا (۹۰ درصد) است که منجر به افزایش سریع قند خون (در درجه اول به دلیل مقدار زیادی کربوهیدرات) می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص تغذیه توصیه می‌کند.


دومین غذای نامطلوب، گرانولو با کشمش است. دلایل آن یکسان است: شاخص گلیسمی بالا (۸۰ درصد) و همچنین ۷۷ گرم کربوهیدرات در صد گرم محصول (این بیش از نیمی از ارزش روزانه است) موجب ضرر این محصول به عنوان صبحانه است.

وی افزود: "علاوه بر این، در کشمش هشت برابر نسبت به انگور‌های تازه شکر وجود دارد؛ و اگر بعد از ۱۵ دقیقه تمرین ورزشی نکنید، مازاد آن به مناطق قابل استعداد برای چربی در بدن شما تبدیل می‌شود. احساس گرسنگی در دو ساعت ظاهر می‌شود. "

بسیاری روز خود را با یک کروسان و قهوه شروع می‌کنند، اما اولگا دکر توصیه می‌کند هر چه سریعتر از این عادت خود را رها کنید. به گفته وی، مخمر می‌تواند به نفخ و حتی ناراحتی‌های گوارشی جدی منجر شود. آرد پریمیوم حاوی کالری زیادی است، که منجر به وزن اضافی می‌شود.

حتی آب تازه فشرده شده (حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات و قند به سرعت جذب شده است، فیبر تقریباً وجود ندارد) و همچنین سبزیجات تازه که برای کسانی که مشکل دستگاه گوارش دارند منع مصرف دارد و اسید‌های موجود در این دتاکس‌ها باعث تحریک مخاط می‌شوند و خطر ابتلا به گاستریت را افزایش می‌دهند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: خوراکی ، صبحانه ، ممنوع

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خوراکی صبحانه ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با صبحانه هتل مارینا کیش، انرژی لازم برای یک روز پرماجرا را به‌دست آورید

آفتاب‌‌نیوز :

صبحانه هتل مارینا کیش فقط یک وعده غذایی ساده نیست؛ بلکه آغازی‌ست برای روزی پر از لحظات به‌یادماندنی. نور ملایم صبحگاهی از پنجره‌های بلند رستوران این هتل وارد شده و چشم‌انداز فیروزه‌ای خلیج فارس، احساس شادابی می‌دهد. خوراکی‌های خوشمزه در صبحانه هتل مارینا پارک کیش، نقاشی‌های رنگارنگی‌اند که وجودشان برای کوچک و بزرگ هوس‌انگیز است. صدای آرام موسیقی در پس‌زمینه، همراه با خنده‌ها و گفتگو‌های دوستانه، فضایی صمیمی و گرم ایجاد می‌کند. انتخاب‌های صبحانه متنوع و دلپذیر است؛ از نان‌های تازه و خوش‌عطر گرفته تا انواع پنیر‌ها و مربا‌هایی که هر کدام داستانی از سنت و طبیعت این جزیره زیبا را روایت می‌کنند. اگر در کنار این زیبایی‌ها قیمت صبحانه هتل مارینا پارک کیش هم برایتان اهمیت دارد، همراه ما باشید.

قبل از هر چیز، یادتان باشد صبحانه هتل مارینا کیش بهترین وعده غذایی است که شما را برای کشف جزیره و لذت بردن از سفر آماده می‌کند. از آنجا که این هتل پنج ستاره، محبوبیت زیادی در جزیره زیبای کیش دارد و بوفه صبحانه‌اش از بهترین صبحانه‌های ایران به شمار می‌آید، می‌خواهیم در ادامه این مطلب به توضیح اطلاعات دقیق در مورد آن بپردازیم.

آشنایی با هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک در جزیره کیش واقع در استان هرمزگان، با شکوه و زیبایی خیره‌کننده، در کنار برج‌های دوقلوی معروف قرار دارد. این هتل پنج ستاره که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده، با معماری بی‌نظیر و دکوراسیونی شیک و مدرن، فضایی لوکس و در عین حال صمیمی را برای مهمانانش فراهم می‌کند. مهمانان در هتل مارینا پارک، می‌توانند از مناظر زیبای ساحلی و باغ‌های سرسبز با تنوع گیاهی بالا و آب‌نما‌های دیدنی بهره‌مند شوند. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز به امکاناتی، چون اینترنت پرسرعت و میز کار، با چشم‌انداز‌هایی رو به دریا یا باغ‌های هتل، اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را تضمین می‌کنند.

هتل مارینا پارک با امکاناتی نظیر رستوران‌های متنوع، کافه‌ها، مراکز کنفرانس، فروشگاه‌ها و مجموعه‌های سلامتی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از اقامت را ارائه می‌دهد؛ همچنین با داشتن بزرگترین فضای سبز جزیره و مرکز تفریحات اختصاصی مقصدی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات به یادماندنی است. اگر قیمت اقامت در این هتل، ذهنتان را درگیر کرده باید بدانید که هتل مارینا از مجلل‌ترین هتل‌های کیش است، پس قیمت نسبتا بالایی دارد؛ اما اینکه چه نوع واحد اقامتی انتخاب کنید هم در قیمت تاثیرگذار است.

قیمت هتل‌های کیش با توجه به تعداد نسبتا زیاد هتل نسبت به وسعت جزیره، در بازه قیمتی گسترده‌ای قرار دارد. اگرچه گسترش انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و برگزاری کنسرت‌های مختلف در جزیره کیش باعث شده است که این جزیره کوچک و زیبای خلیج فارس به یکی از مقاصد نسبتا لوکس برای سفر داخلی تبدیل شود. با این حال، می‌توانید اطمینان داشته باشید که متناسب با بودجه و اولویت‌های شما مانند فاصله هتل تا جا‌های دیدنی کیش، گزینه‌های مختلفی برای رزرو هتل کیش وجود دارد.

امکانات هتل مارینا کیش

همانطور که گفتیم، هتل مارینا پارک کیش یکی از هتل‌های پنج ستاره و لوکس جزیره کیش است که با ارائه خدمات متنوع و امکاناتی مدرن، تجربه‌ای استثنایی از اقامت را برای مهمانانش می‌سازد. بیایید تا چند مورد از بهترین امکانات هتل مارینا پارک کیش را با هم بررسی کنیم.

فضای سبز بزرگ سالن ماساژ استخر روباز سونا و جکوزی سالن ورزشی تفریحات آبی کافی‌شاپ و رستوران زمین تنیس پارکینگ اختصاصی

این هتل دارای ۱۸۶ واحد اقامتی بوده که عبارت‌اند از سوئیت‌ها و اتاق‌های متفاوت. بیایید تا نگاهی به امکانات اتاق‌های هتل مارینا کیش هم بیندازیم:

میز تحریر چای ساز روم سرویس تلویزیون سیستم گرمایش و سرمایش امکان سرو غذا در اتاق منوی صبحانه هتل مارینا پارک کیش

صبحانه هتل مارینا کیش آنقدر متنوع و لذیذ است که طعم آن را هیچوقت فراموش نخواهید کرد. منوی صبحانه هتل مارینا کیش دارای صبحانه گرم و صبحانه سرد است؛ از انواع نان‌های تازه و محلی، مربا‌های خانگی، عسل طبیعی و پنیر‌های سنتی گرفته تا تخم مرغ‌های خوشمزه؛ همچنین، میوه‌های تازه برش‌خورده، سالاد‌های میوه و آبمیوه‌های طبیعی بخشی از این منوی خوش‌طعم را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این، مهمانان می‌توانند از انواع غذا‌های گرم مانند املت، نیمرو، سوسیس، کالباس، پنکیک و وافل نیز لذت ببرند. برای کسانی که به دنبال گزینه‌های سالم‌تر هستند، انواع خوراک لوبیا و عدسی نیز وجود دارد. نوشیدنی‌های سرد شامل آبمیوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های گرم شامل قهوه تازه دم، انواع چای و شیر داغ بوده که همگی با بهترین مواد اولیه و با دقت فراوان تهیه می‌شوند. صبحانه هتل مارینا پارک کیش با توجه به تنوع غذایی و کیفیت بالای مواد استفاده شده اطمینان می‌دهد که هر مهمانی با ذائقه‌ی متفاوت، گزینه‌ای مناسب برای شروع روز را پیدا کند.

قیمت صبحانه هتل مارینا پارک کیش

صبحانه برای مهمانانی که در هتل ساکن هستند، رایگان است، اما افرادی که در هتل اتاق ندارند، ولی مایل به استفاده از صبحانه هستند، باید مبلغی به‌طور مجزا پرداخت کننند. قیمت این صبحانه برای افرادی که مهمان هتل نیستند یکسان نیست، چراکه در هر فصل تغییر می‌کند.

زمان سرو صبحانه هتل مارینا کیش

صبحانه در رستوران لوتوس این هتل، ساعت ۷:۳۰ صبح شروع می‌شود و تا ساعت ۱۰ ادامه دارد. در این فاصله زمانی، مهمانان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از غذا‌ها و نوشیدنی‌ها لذت ببرند. همه چیز برای یک صبحانه کامل و مقوی فراهم است؛

و در آخر

رزرو هتل یکی از مهم‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی سفر است. انتخاب هتل مناسب می‌تواند اقامت شما در مقصد را لذت‌بخش‌تر کند و از هزینه‌های اضافی در محل مقصد جلوگیری نماید. هنگام رزرو هتل، عواملی مانند قیمت، موقعیت مکانی، امکانات هتل و نظرات مسافران قبلی باید مورد بررسی قرار گیرند. هتل آپارتمان‌ها نیز گزینه‌ای مقرون به صرفه هستند و امکانات بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کنند. با توجه به این نکات، هتلی را که با بودجه و نیاز‌های شما مناسب است رزرو کنید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

در این مطلب به بررسی هتل مارینا پارک کیش و صبحانه فوق‌العاده‌اش پرداختیم. این هتل صبحانه‌ای متنوع شامل غذا‌های سرد و گرم و نوشیدنی‌های خوشمزه در رستوران لوتوس ارائه می‌دهد. صبحانه هتل مارینا کیش با کیفیت بالا آماده می‌شود، به همین دلیل از بهترین بوفه‌های صبحانه ایران به حساب می‌آید؛ همچنین قیمت صبحانه هتل مارینا پارک کیش برای مهمانان رایگان است. پس همه چیز مهیاست تا روزی به یادماندنی را در کیش شروع کنید.

دیگر خبرها

  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • فروش نخی سیگار، ممنوع
  • رابطه مصرف استامینوفن و حفظ سلامت کبد
  • درباره فواید خوردن صبحانه بیشتر بدانیم
  • متخصص روانپزشکی: مخدر ها عمر را کوتاه می‌کنند و زوال عقل به همراه دارند
  • خودآزاری با برخی رژیم‌های غذایی!
  • دو عادت منفی که فکرش را نمی‌کنید به بدنتان آسیب برساند
  • اهمیت صبحانه برای کودکان
  • با صبحانه هتل مارینا کیش، انرژی لازم برای یک روز پرماجرا را به‌دست آورید
  • ۱۲ گام برای زندگی سالم، به سبک ایرانی‌ها