Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش مهر، علی ربیعی سحرگاه چهارشنبه اظهار داشت: عوامل امداد و نجات و درمان اعم از آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر از دقایق اولیه به سرعت مشغول نجات حادثه‌دیدگان و جلوگیری از گسترش ابعاد حادثه شدند.

وی بیان داشت: از دقایق اولیه انتشار خبر انفجار و با مشخص شدن ابعاد حادثه، اعضای دولت پیگیر روند امدادرسانی بودند و مدیران ارشد وزارت بهداشت، استانداری و شهرداری تهران و دیگر عوامل امدادی و انتظامی سریعاً در محل حادثه حضور پیدا کردند و بر حسب وظیفه در روند امدادرسانی نظارت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت تاکید کرد: شناسایی علت وقوع این حادثه دردناک در دست بررسی است و درباره علت و ابعاد انفجار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ربیعی همچنین تاکید کرد: مراکز درمانی نزدیک محل حادثه برای هر نوع ارائه خدمات به مصدومان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند و به درمان مصدومان مشغول هستند.

وی گفت: کماکان پیگیر روند امداد و نجات هستیم و همه عوامل در تلاش هستند تا از تلفات بیشتر جلوگیری کنند.

ربیعی همچنین برای درگذشتگان این حادثه، رحمت و غفران الهی و برای مصدومان شفای عاجل مسالت داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

رسانه‌ها از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الرقه سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابعی به سایت خبری المیادین گزارش کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک زندان «الاحداث» متعلق نیروهای دموکراتیک سوریه در استان الرقه منفجر شد.

به گفته این منابع، این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه داشته است.

جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • جوان سنندجی جان خود را فدای نجات چهار نفر کرد