Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@23:38:57 GMT

چرا لژیونر ملی پوش پرسپولیسی نمی شود؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۸۵۲۷

چرا لژیونر ملی پوش پرسپولیسی نمی شود؟ + عکس

مرتضی پورعلی‌گنجی به چه دلیل فعلا پرسپولیسی نمی‌شود؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پرسپولیسی بودن مدافع ایرانی باشگاه العربی قطر شکی نیست. شاید به همین دلیل باشد که از مدتها قبل بحث حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در تیم محبوبش مطرح شده منتهی به یک دلیل ویژه فعلا خبری از بازگشت این بازیکن به لیگ برتر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی پورعلی‌گنجی از زمان سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس پیشنهاد داشته، اما به خاطر خانواده اش ترجیح می‌دهد خارج از کشور و در لیگ قطر بازی کند. پورعلی‌گنجی در کودکی پدرش را از دست داده و سختی زیاد کشیده است. به همین خاطر بار‌ها و بار‌ها گفته هر کاری از دستش برمی آید برای رفاه خانواده، مادر و برادرش انجام خواهد داد. البته این مدافع ملی‌پوش ایرانی هنوز یک سال دیگر با العربی قطر قرارداد دارد و تمایلی هم ندارد زودتر از موعد قراردادش از این تیم جدا شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی برانکو پرسپولیس برانکو پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه

 نوجوان پرسپولیسی که حافظ کل قرآن است امروز در محل تمرین تیم محبوبش حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس تماشاگر ویژه‌ای داشت. صالح مهدی‌زاده، حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان، مهمان سرخپوشان بود و مورد استقبال گرم آنها نیز قرار گرفت.

او درحالی که مورد استقبال دو ستاره خارجی و مسلمان پرسپولیس یعنی ارونوف و عبدالکریم حسن نیز قرار گرفته بود چند آیه از قرآن را تلاوت کرد.

بازیکنان پرسپولیس در پایان این دیدار پیراهن تیم‌شان را به وی اهدا کردند و عکسی به یادگار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کودک 3 ساله حافظ کل قرآن کریم (+عکس) ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت‌انگیز پرسپولیس؟/ آغاز بازداشت‌ها و احضارها برای مقابله با فساد

دیگر خبرها

  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت
  • پاسکاری کوتاه و ترکیبی در دستورکار پرسپولیسی ها
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • برتری روستوف در حضور لژیونر ایرانی/ محمدی محبی مصدوم شد
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند