Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از سفر وزرای دولت به استان اردبیل احیای حق این استان در بخش‌های مختلف است. - اخبار استانها -

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مجمع نمایندگان مجلس آوردن وزرای دولت به استان اردبیل است تا از نزدیک در جریان مشکلات موجود در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف سفر وزاری دولت به استان اردبیل تصریح کرد: هدف از این سفرها احیای حق مردم در حوزه‌های مختلف است تا بتوانیم مطالبات منطقه را با استفاده از ظرفیت‌های موجود پاسخگو باشیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر راه و سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان اردبیل گفت: مصوبات سفر وزیر راه در قالب صورت‌جلسه‌ای تدوین شده و این مصوبات باید در مدت زمان مشخص اجرایی شود.

وزیر جهاد جهاد کشاورزی: در تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ کمبودی نداریم‌وزیر جهاد کشاورزی گرانی لبنیات را به وزارت صنعت پاس داد / متولی قیمت‌گذاری نیستیموزیر جهاد کشاورزی: 220 میلیارد تومان اعتبار به پروژه پایاب سد گیوی اختصاص می‌یابد

نیکزاد افزود: از استاندار اردبیل نیز انتظار داریم مصوبات سفر وزیر کشاورزی را نیز در قالب یک صورت‌جلسه‌ مجزا تدوین کند تا این مصوبات به صورت عملی اجرایی گردد تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه کشاورزی به ویژه در تامین زیرساخت‌ها و حمایت از قشر تلاشگر کشاورز و عشایر باشیم.

وی گفت: وزیر جهاد کشاورزی بازدیدهایی از شهرهای مختلف استان داشت که انتظار می‌رود اتفاقات خوبی در حوزه باغی و زراعت، دام و طیور و سدها و پایاب‌ها بیافتد.

انتهای پیام/141/ی

R41374/P/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی استان اردبیل سفر وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: مالیات ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالاهای سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می شد اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالاهای اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالاها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آنها به موقع تامین شود و در برخی از کالاها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227504 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • وزیر جهاد کشاورزی: برای مشتاقان تولید فرش قرمز پهن می‌کنیم‌
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • رئیسی در دیدار نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان