Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق استقلال گفت: شاگردان مجیدی هنوز شانس کسب سهمیه دارند.

کریم بوستانی، مربی اسبق استقلال، درباره دیدار سایپا و استقلال و تساوی این دو تیم در هفته 22 رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: متاسفانه بازی را به‌طور کامل تماشا نکردم اما در شروع استقلال خوب بود و حتی صاحب گل هم شد اما در کل وضعیت استقلال در شرایط حال حاضر چندان مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار مقابل فولاد که بازی پر از حواشی بود، درست است فولاد هم انصافا خوب بازی کرد اما حواشی اجازه نداد استقلال هم بتواند کنترل بازی را به دست بگیرد. در بازی مقابل ساپیا هم چند بازیکن کلیدی در کنار تیم نبودند و فرهاد مجیدی هم از روی سکو باید تیم را هدایت می‌کرد واقعا با این اوصاف روحیه‌ای برای بازیکنان و یا کل تیم باقی نمی‌ماند.

او در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها با این اوصاف می‌توانند به کسب سهمیه امیدوار باشند؟ گفت: از الان زود است بخواهیم در خصوص سهمیه‌های آسیایی قضاوت کنیم. درست است عملکرد استقلال در دو هفته اخیر قابل دفاع نبوده اما هنوز بازی‌ها تمام نشده و 8 دیدار از رقابت‌های لیگ باقی مانده و اگر استقلال بتواند بازی‌های پیش‌رو را ببرد شاید هنوز هم شانس کسب سهمیه را داشته باشد. از طرفی استقلال تیم بزرگی است و نباید خود را از الان ببازد.

مربی اسبق استقلال در پایان با اشاره به بازی با پارس جنوبی جم بیان کرد: بازی هفته آینده با پارس جنوبی در واقع حکم مرگ و زندگی را برای آبی‌ها دارد و قطعا شاگردان مجیدی تمام توان‌شان را برای بردن مقابل این تیم به کار خواهند گرفت. پارس جنوبی تیم ضعیفی نیست ولی احساس می‌کنم استقلال می‌تواند در این دیدار با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی کریم بوستانی پارس جنوبی کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت | محبوبیت ویژه ستاره ایران در ترکمنستان

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه برای برگزاری دیدار برگشت مقابل ترکمنستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، عازم ترکمنستان شد. ملی‌پوشان ایران پس از طی مسافت یک ساعته و نیمه و ورود به فرودگاه این کشور، مورد استقبال برخی اعضای سفارت‌خانه ایران در عشق آباد قرار گرفتند. این افراد از برخی بازیکنان مثل طارمی و آزمون امضا و عکس یادگاری گرفتند.

تمیزی، سفید بودن رنگ بیشتر ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و آرامش موجود در پایتخت ترکمنستان مورد توجه اعضای تیم قرار گرفت. یکی از مسئولان تلویزیون ترکمنستان پس از حضور تیم ملی در این کشور، پیروزی ۵ بر صفر ایران در بازی رفت را به اعضای تیم تبریک گفت. تیم ملی در هتل ۵ ستاره ییلدیز که بهترین هتل عشق آباد است مستقر شده. محلی که امکاناتش مثل اتاق و غذاها مورد رضایت ملی‌پوشان قرار گرفته و با ورزشگاه این شهر که فردا دیدار ۲ تیم در آن برگزار می‌شود، حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

عشق آباد در حال حاضر هوایی ابری و مانند تهران بهاری دارد. سردار آزمون، مهاجم مصدوم ترکمن تیم ملی که بازی امروز را از دست داده بیش از سایر بازیکنان مورد توجه مردم ترکمنستان قرار گرفته و حتی خلیل آزمون، پدر او نیز یکشنبه با حضور در عشق آباد به استقبال کاروان تیم ملی رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح دیروز تمرین بدنسازی خود را در هتل انجام داده و از ساعت ۱۷:۳۰ نیز اولین و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری بازی که جمن مصنوعی دارد برگزار کردند. دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز انجام خواهد شد.

کد خبر 840822 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت | محبوبیت ویژه ستاره ایران در ترکمنستان