Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری مخالف لغو طرح ترافیک است، گفت: اجرای طرح باعث کاهش ترافیک شده و رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره موضوع طرح ترافیک در پایتخت و احتمال لغو این طرح به دلیل افزایش شیوع کرونا اظهار داشت: جلسه ای بین برخی از اعضای شورای شهر در کمیسیون سلامت و محیط زیست و مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد و موضوعات مختلفی در حوزه ترافیک مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از جمله مباحث مطرح شده شیوع ویروس کرونا و طرح ترافیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیگیری‌های انجام شده اجرای طرح ترافیک با رضایتمندی‌ بسیاری از مردم همراه بوده است،گفت: اجرای طرح ترافیک نه تنها ترافیک را در بخش‌های مرکزی پایتخت کاهش داده، بلکه باعث کمتر شدن آلودگی هوا و کاهش اتلاف وقت شهروندان شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: کرونا مهمان یک شب و دو شب پایتخت نیست و احتمالا تا ۳ سال دیگر وجود خواهد داشت بنابراین باید شهروندان زندگی و نحوه رفتار خود را با این ویروس تنظیم کنند که بهترین روش مقابله با کرونا بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک و پرهیز از مواجهه مستقیم و روبه‌رو با یکدیگر است.

نوری با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری مخالف اجرای طرح ترافیک است، گفت: باید شهروندان و وزارت بهداشت را متقاعد کرد که تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و این مساله موضوع سختی نیست و تنها با استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندانی که جهت تردد از قطار و اتوبوس استفاده می‌کنند باید علاوه بر استفاده از ماسک تلاش کنند که رو به روی مسافران دیگر نباشند و حداقل پشت به یکدیگر بایستند.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت شهری محیط زیست شورای شهر تهران سلامت طرح ترافیک اجرای طرح شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا

تین نیوز

هلدینگ لجستیک دکا در ادامه مسیر موفقیت ها و ارتقای سطح اعتباری فعالیت های خود، موفق به دریافت گواهینامه ISO 10002 شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی هلدینگ دکا، گواهینامه ISO 10002 مربوط به سیستم مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات است. این گواهینامه، در یک نگرش مدرن راهکارها و دستور العمل های مربوط به رضایتمندی مشتریان را تدوین می کند. به عبارت دیگر، این استاندارد، نظرات مشتریان را منابع اطلاعاتی مفید و رایگانی می داند که علاوه بر آنکه نقاط ضعف و قوت سازمان را نشان می دهد، باعث ایجاد وفاداری و پایبندی مشتریان می شود.   

مدیرعامل هلدینگ دکا درباره کسب این موفقیت گفت: بدون شک شاخص رضایت مشتری، مهم ترین موضوع هر سازمان و بنگاه اقتصادی است. در هلدینگ دکا نیز کسب رضایتمندی مشتریان اولویت و هدف اصلی مجموعه فعالیت های ما بوده است. کسب درصد بالای رضایت مشتریان در فرآیند تحویل کالا درب منزل (هوم دلیوری)، پیاده سازی سیستم مدیریت مشتریان کلیدی (Key Account) و کسب نشان ملی رتبه نخست اعتماد مشتریان در ارایه خدمات منحصر به فرد حمل و نقل جاده ای در پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی (HETCO) از جمله افتخارات دکا در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان عزیز است.

هومن پشنگیان، افزود: استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ شامل مجموعه ای از راهکار ها برای کنترل  فرآیندهایی است که سازمان را در رسیدگی مؤثر و کارآمد به نظرات و دیدگاه مشتریان کمک می کند. همچنین شناخت و رسیدگی به نیازها و انتظارات، تجزیه ، تحلیل و ارزیابی نظرات مشتریان بهبود کیفیت محصول و خدمات سازمان را به همراه دارد.     

وی ادامه داد: در واقع پیاده سازی سیستم ایزو ۱۰۰۰۲ نشان می دهد سازمان تا چه اندازه به بازخورد مشتریان اهمیت داده و نگاه مشتریان را در راستای بهبود کیفی خدمات و تولیدات خود به کار می گیرد. از سوی دیگر، زمانی که مشتری می فهمد بازخوردها و نظرات او از سوی سازمان، شنیده و بررسی شده است، به آن برند و سازمان اعتماد بیشتری پیدا کرده و به مشتری وفادار تبدیل می شود.

مدیرعامل هلدینگ دکا با تأکید بر اینکه کسب رضایت مشتری، نتیجه تلاش تمامی اجزا و بخش های یک سازمان است، اظهار کرد: از تلاش همه همکاران هلدینگ دکا که در راستای ارتقای این برند و همچنین ارایه بهینه خدمات به مشتریان تلاش می کنند، قدردانی می کنیم. فعالیت هایی از جمله تحویل کالا درب منزل (هوم دلیوری) از جمله اقدامات حساس و پیچیده در ارتباط با مشتریان است که در سطح بسیار وسیع انجام می شود. آخرین آمار مربوط به هوم دلیوری در هلدینگ دکا، تحویل 920 هزار محصول در یک سال در محل منزل مشتریان و در سراسر ایران بوده است. خوشبختانه همکاران دکا به خوبی این مسئولیت را انجام داده و در این زمینه هرساله رضایت بالای مشتریان را کسب کرده اند. امیدواریم اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات، به ما در افزایش هرچه بیشتر سطح رضایت مخاطبان و مشتریان کمک کند.

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور