Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-18@23:28:00 GMT

روایت محسن رضایی از عملیات آزادسازی مهران

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۸۷۲۹

روایت محسن رضایی از عملیات آزادسازی مهران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از شهید دستواره، مطلبی درباره نقش این شهید والا مقام در عملیات آزادسازی شهر مهران نوشت.

به گزارش شریان نیوز،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از شهید سید محمد رضا دستواره قائم مقام لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) منتشر کرد و ذیل آن پیغامی خصوصی از جانب امام خمینی (ره)  تحت عنوان «مهران باید آزاد شود» درباره شهید سید محمد رضا دستواره نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محسن رضایی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

"با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن پیروزی بزرگ سپاهیان اسلام در عملیات غرورآفرین والفجر ۸، صدام در استراتژی دفاع متحرک، مهران را اشغال کرد. امام (ره) در پیغامی خصوصی تأکید فرمودند: «مهران باید آزاد شود». درحالی‌که یگان‌های سپاه برای نبردی بزرگ در شلمچه آماده می‌شدند، عملیات آزادسازی «مهران» در دستور کار قرار گرفت و رزمندگان اسلام با استعانت از خداوند متعال و با به کارگیری اصول حفاظتی و رعایت کامل غافلگیری، عملیات «کربلای یک» را در ساعت ۲۲:۳۰ روز ۹ تیرماه ۶۵ با رمز «یا ابالفضل العباس ادرکنی» آغاز و طی ۵ مرحله عملیات، شهر مهران را آزاد کردند. شهید عزیز ما سیدمحمدرضا دستواره قائم مقام لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در این عملیات، آسمانی شد. شهید دستواره حقیقتاً فرمانده‌ای شجاع، مومن، فداکار، غیور و خستگی ناپذیر بود. او سه روز پس از شهادت برادر عزیزش سیدحسین، به زیارت خدا نائل شد. یاد همه شهیدان والامقام عملیات کربلای ۱ به ویژه این دو شهید عزیز، گرامی باد"

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران گفت: در بین هفت منطقه جدید آزادی که در کشور فعالیتشان آغاز شده منطقه آزاد مهران مطالعات طرح جامع آن بعنوان اولین منطقه به شورای پژوهشی دبیرخانه مناطق آزاد کشور ارسال شده و در اردیبهشت ماه این شورا برگزار می شود.

رحیمی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا خرداد ماه این طرح جامع در شورای عالی به تصویب برسد و بعنوان یکی از فرآیند های لازم برای فعالیت رسمی منطقه آزاد انجام شود.

وی به تامین زیرساخت های این منطقه آزاد اشاره کرد و یادآور شد: با بخش خصوصی جلسه ای برگزار شده که قسمتی از کار را از طریق بخش خصوصی انجام دهیم.

رحیمی از اقدامات انجام شده برای جذب سرمایه گذار در این منطقه آزاد تجاری خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی که شاهد آن خواهیم بود حضور هلدینگ خلیج فارس و ایجاد پارک پلی‌پروپیلن است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • سید محمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت
  • همکاری هوافضای سپاه و ارتش در عملیات موشکی علیه اسرائیل به روایت یک مقام نظامی
  • شب شعر غزه؛ بزرگداشت یاد شهید محسن صداقت
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز