Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید رجبعلی محمدی در وصیت‌نامه خود آورده است: استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان براى دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید رجبعلی محمدی:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعى الى ربک راضیه مرضیه فادخلى فى عبادى و دخلى جنتى.

اى خدا آن قدر به جبهه مى‌روم، مى‌جنگم تا شهید شوم.

اى جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد، اى جوانا مبادا در غفلت بمیرید که على (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بى تفاوتى بمیرید که على اکبر حسین (ع) به شهادت رسید.

اى مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى کنید که فردا در محضر خدا نمى‌توانید جواب زینب (س) را بدهید که تحمل ۷۲ شهید را کرد شما هم مانند مادر وهب جوانانتان را به جبهه بفرستید.

ای برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان براى دردهاست؛ همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازند و شما را از هم جدا نکنند که اگر چنین کردید روز شادی ابرقدرت‌هاست.

حضورتان را در جبهه‌هاى حق علیه باطل ثابت نگهدارید. در رفتار امام بیشتر دقیق کنید و سعى کنید عظمت او را دریابید و خویش را تسلیم او کرده و صداقت و اخلاص خود را همیشه حفظ کنید.

اگر فیض شهادت نصیبم شد آنانکه پیرو سرخ امام امت نیستند و به ولایت فقیه او اعتقاد ندارند بر من نگریند اما باشد که خون شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهى نزدیکشان کند.

سلام مرا به رهبر عزیز برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نکرده و با خداوند خویش پیمان مى‌بندم که پیرو ولی فقیه باشیم و سنگر دفاع از اسلام را خالى نکنیم تا هنگامى که همه احکام اسلام زیر پرچم امام عصر (عج) به اجرا در آید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولايت فقيه امام خميني انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان

بعد از آن‌که دعای تحویل سال را خواندیم، بچه‌ها آرام نمی‌شدند. تلاش من هم برای آرام کردن آن‌ها بی‌فایده بود. با گریه و زاری عجیب می‌گفتند: «امام رضا (ع) برای ما هدیه فرستاده! آن را می‌بوسیدند و روی چشم خود می‌گذاشتند.»

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه قدس در دوران دفاع مقدس، در بخشی از کتاب تاریخ شفاهی خود به بیان خاطره‌ای کوتاه از حال و هوای رزمندگان در ایام نوروز در جبهه پرداخته که به مناسبت سال نو منتشر می‌شود:

«اولین عید نوروزی که در جبهه بودم، نوروز سال ۱۳۶۰ بود. رزمنده‌ها از حرم علی بن موسی‌الرضا (ع) هدیه‌ای آورده و در هتل پرشین مراسمی گرفته بودند.

بعد از آنکه دعای تحویل سال را خواندیم، بچه‌ها آرام نمی‌شدند. تلاش من هم برای آرام کردن آن‌ها بی‌فایده بود. با گریه و زاری عجیب می‌گفتند: «امام رضا (ع) برای ما هدیه فرستاده! آن را می‌بوسیدند و روی چشم خود می‌گذاشتند.»

چه حالی داشتیم آن شب و چه دعا و توسلی خواندیم. من آنجا این روایت را برایشان خواندم که کل یوم لایعصی الله فیه فهو عید (هر روزی که در آن معصیت نشود، آن روز عید است) و گفتم: بهترین دوران و بهترین عید برای شما، همینه که توی جبهه هستید.»

منبع:

موحد علوی، علیرضا، تاریخ شفاهی دفاع مقدس: روایت عبدالله حاجی صادقی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، تهران ۱۴۰۲، صص ۶۹، ۷۰

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • مبادا شعر به انزوا برود!
  • چطور به زندگی مان برکت «حسنی» بدهیم؟
  • امروز مهمان پذیرایی با کیک ۲ تنی در تهران باشید! + فیلم
  • یادی از شهید هاشمی ، معاون گردان محرم دورود