Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:36:16 GMT

کشف ١٠ تن شکر قاچاق در سردشت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۸۹۱۴

کشف ١٠ تن شکر قاچاق در سردشت

سرهنگ موسی بهاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی "دارساوین" واقع در بخش مرکزی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سردشت - بانه به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۱۰ تن شکر قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سردشت اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

 وی ادامه داد: طی سال گذشته ٤۹ میلیارد و ۳٤۲ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد که این میزان کشفیات طی سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل از آن حدود پنج برابر شده بود.

مقابله با سرقت، مبارزه با مواد مخدر، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی آذربایجان غربی در سال جاری اعلام شده است.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی و هم مرز با کشور عراق قرار دارد. 

برچسب‌ها سردشت کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سردشت کالای قاچاق انتظامی سردشت کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ازدپو و کشف کالای دخانی و قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد.  

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، سرهنگ عباس علی یاری امروز، ۲۶ فروردین، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از دپوی قاچاق کالا و دخانی در دو محل شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.  
 
وی افزود: مأموران در دپوی انواع کالای قاچاق دخانی در منزل فردی در شهر بندرعباس در یک منزل ویلایی تعداد  ۹۴ هزار و ۲۰۰ نخ  سیگار خارجی مختلف و ۶۲۰ بسته توتون و تنباکو طعم دار خارجی مختلف به ارزش جمعا ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط و یک متهم نیز در این رابطه بازداشت کردند.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس بیان کرد: ماموران پاسگاه بوستانو در عملیاتی دیگر پس از شناسایی محل تخلیه انواع کالای قاچاق در ساحل روستای بوستانو و جستجو از محل دپو کالا جمعا تعداد ۶ هزار و ۶۴۸ بطری انواع نوشابه‌های خارجی و ۱۴ طاقه پارچه خارجی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.  


 این مسئول انتظامی با بیان اینکه ارزش کالای دخانی و قاچاق  کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: برخورد پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز قاطع و به صورت مستمر خواهد بود که در این راستا تعامل بیشتر شهروندان با پلیس در ارتباط با اعلام موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ باعث حمایت بیشتر از تولید ملی می‌شود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان