Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@00:36:57 GMT

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۰۷۷

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 87 کیلو مواد در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ طی 48 ساعت گذشته با همکاری پلیس استان های فارس، بوشهر ، کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با تلاش شبانه روزی در 48 ساعت گذشته و با همکاری ماموران انتظامی رودان ، لنگه و خمیر با همکاری اطلاعاتی ماموران انتظامی استان های فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کرمان موفق شدند طی 4 عملیات جداگانه 4 باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات‌ها  3 تن از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر، یک تن و 87 کیلو مواد مخدر شامل  تریاک، حشیش و شیشه، یک قبضه سلاح جنگی کشف و 4 دستگاه خودرو متعلق به سوداگران توقیف شد.

این مقام انتظامی استان میزان و قدر السهم مواد استان در این عملیات ها را 416 کیلو گرم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب ماموران در شناسایی و کشف جرایم،  مجرمان و متهمان در امان نبوده و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان کشف مواد مخدر سوداگران مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک