Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدوی گفت: هم زمان با دهه کرامت ۱۰۰ قواره پارچه چادر مشکی در بین بانوان نیازمندان و فعالان فرهنگی  جنوب کرمان توزیع شد.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با دهه کرامت ۱۰۰ قواره پارچه چادر مشکی در بین بانوان نیازمندان و فعالان فرهنگی  جنوب کرمان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون نورالرضا علیه السلام عنبرآباد با بیان این مطلب که این قواره های چادر مشکی در شهرستان های عنبرآباد، کهنوج و رودبار جنوب توزیع شد، افزود: ارزش هر قواره چادر ۱۵۰ هزار تومان بوده و در مجموع با جلب کمک های خیرین ۱۰۰ قواره پارچه چادر مشکی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان خریداری شد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که برخی از زنان و دختران برای خرید چادر مشکی با مشکل مالی مواجه هستند بنابراین تصمیم گرفتیم با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دختران و زنان، قواره پارچه چادر مشکی توزیع کنیم.

مهدوی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت کانون نورالرضا علیه السلام برگزاری مسابقه های مجازی نقاشی و قصه گویی با محوریت زندگی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام اضافه کرد: این مسابقه ها به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و زندگی کریم و کریمه اهل بیت علیهم السلام اجرا می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این، اقدام به راه اندازی پویش جشن خانگی روز دختر کردیم و به همین منظور از اعضای کانون خواسته شد که در روز میلاد حضرت معصومه (س) فضای خانه را آذین بندی کرده و روز دختر را جشن گرفته و تصاویر آن را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کنند.

مهدوی ابراز کرد: همچنین برای امکان عرض ادب به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام و زیارت از راه دور آن حضرت، طرح سلام بر امام رئوف را اجرا کرده و در همین راستا هر شب صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام ادامه داد: چند روز قبل از شروع دهه کرامت با کمک اعضای کانون، مسجد و محله متناسب با دهه کرامت آذین بندی شد.

وی در خاتمه یادآور شد: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، امسال امکان برگزاری جشن دهه کرامت نیست و اکثر ویژه برنامه های دهه کرامت در کانون به صورت مجازی و در راستای تداوم طرح ملی راهکار اجرا می شوند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های دهه کرامت دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم افتتاح دوره‌های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد گفت: مردم باید همراه با محبت به امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در راستای شناخت آن حضرت قدم بردارند.


حجت الاسلام محمد مهدی طباخیان افزود: اگر ما به دنبال امنیت و آرامش در خانه و جامعه، داشتن فرزندان خوب و با اخلاق و در کل زندگی خوب هستیم باید شناخت خود را نسبت به حضرت علی علیه السلام و کلام امیرالمومنین بالا ببریم.


در این آیین از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!