Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:32:35 GMT

ترور شهروندان عراقی توسط پهبادهای آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۳۳۷

ترور شهروندان عراقی توسط پهبادهای آمریکایی

آمریکا با ادعای مبارزه با تروریست های داعش در عراق حضور دارد و هنوز نیروهای نظامی خود را از این کشور خارج نکرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، طبق گزارش ها ، حداقل دو غیرنظامی عراقی در حمله هواپیماهای بدون سرنشین توسط ائتلاف نظامی به رهبری ایالات متحده کشته شدند. پهبادهای آمریکایی با ادعای مبارزه با داعش به پرواز درآمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آمریکا با ادعای مبارزه با تروریست های داعش در عراق حضور دارد و هنوز نیروهای نظامی خود را از این کشور خارج نکرده است. حمله دیروز پهبادهای این کشور در استان صلاح الدین بدون هدف بوده است.

 

یک منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود گفت این حمله عصر روز سه شنبه در منطقه ای واقع در شمال بغداد کشته شدند. آنها در حال جمع آوری ضایعات هواپیمای بدون سرنشین دیگری بودند که قبلاً در آنجا سقوط کرده بودند.

 

طبق آمارهای ارائه شده توسط گروه نظارت ایرویز (Airwars )  از زمان حضور آمریکا در عراق نزدیک به 7900 شهروند عراقی و سوری کشته شده اند. به گفته سازمان عفو و گروه نظارت بسیاری از شهروندان عراقی و سوری در حمله کور هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا کشته شدند.

 

پارلمان عراق ماه ژانویه سال جاری میلادی بعد از ترور سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس توسط پهبادهای آمریکایی، رای به خروج نیروهای آمریکایی دادند ولی هنوز بخش عمده ای از نظامیان آمریکایی در عراق حضور دارند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: پهباد آمریکایی پهباد عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در پی وقوع تیراندازی در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم