Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای طرح مزبور در این روستای هدف گردشگری در بخش مرکزی شیروان، باید رفت و آمد مسیر مزبور قطع شود تا بتوان پروژه ساماندهی معبر اصلی روستا را اجرا کرد.

وی گفت: برای بستن مسیر یاد شده باید یک معبر فرعی جایگزین آن شود که با توجه به طولانی بودن، تسطیح و آماده سازی آن هزینه بالایی می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی افزود: کوچه اصلی روستای اسطرخی که در حکم مسیر اصلی ارتباطی شیروان به اسطرخی است ۶۰۰ متر طول دارد که تاکنون به علت همین مشکل کاری در آن انجام نشده است و اگر در این مسیر، پل احداث شود مشکل حل و خیابان اصلی برای طرح روستای اسطرخی با موفقیت انجام خواهد شد.
رییس بنیاد مسکن شیروان گفت: طرح مطالعاتی بافت باارزش روستای اسطرخی ۲ سال قبل به اتمام رسیده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است که اینک ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ابراهیمی افرود: تاکنون سنگفرش، بدنه سازی، طرح کاهگل، جدول گذاری و دیگر اقدامات آن با بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اجرا شده که اعتبارات اجرای این طرح نامحدود است و با توجه به هدف گردشگری بودن روستا، طرح های بسیار خوبی برای آن طراحی و بافت تاریخی آن ساماندهی خواهد شد.
اسطرخی به دلیل برخورداری از بناهای خاص، نماها، چشم اندازها، آبشار و مکان های دیدنی و زیبا، به عنوان روستای نمونه گردشگری شهرستان شیروان برگزیده شده است.
این روستای زیبا در ۲۸ کیلومتری جنوب شیروان قرار دارد که طبیعتی کوهستانی دارد و در دره ای نسبتا ژرف واقع شده که امتداد آن از جنوب به شمال شرقی است و رودخانه ای از وسط دره و روستا می گذرد.
از جاذبه های گردشگری این روستا آبشار معروف به «شر شر»، مقبره امام زاده عبدالرحمان(ع) و درخت ارس کهنسال آن است که در ردیف آثار طبیعی ملی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی شیروان بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی شیروان روستای اسطرخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت روحانیون و طلاب شیروان در اقدام به موقع سپاه در تنبیه متجاوز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ بعد از پاسخ کوبنده سپاه به جنایات رژیم جعلی اسرائیل همه اقشار مردم با اجتماع و توزیع شیرینی و شکلات از این اقدام حمایت و از دلاورمردان کشور قدردانی کردند.
روحانیون وطلاب حوزه علمیه برادران وخواهران شهرستان شیروان هم در اجتماعی از رزمندگان سپاه اسلام قدردانی و حمایت کردند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۶ فروردین ماه در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • حمایت روحانیون و طلاب شیروان در اقدام به موقع سپاه در تنبیه متجاوز
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران کاری بجا و ارزشمند بود