Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: عملیات احداث مسیر دسترسی بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی شامل شش هزار متر مکعب خاکبرداری، سه هزار متر مربع خاکریزی و پنج هزار متر جدول کشی بوده که از پارسال با به کارگیری ماشین آلات سنگین واحد عمران در حال انجام است.

او افزود: عملیات آسفالت این مسیر نیز به طول یک هزار و ۱۰۰ متر و مساحت ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در فاز اول آغاز شده و ظرف مدت دو روز آینده با قول مساعد استاندار چهارمحال و بختیاری مبنی بر تأمین اعتبار ۱۲ میلیاردی تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آغاز طرح تجهیز بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن

ملکی با بیان اینکه تکمیل مسیر‌های دسترسی به بیمارستان شامل احداث کنار گذر و طراحی میدان در سه فاز پیش بینی و طراحی شده است اضافه کرد: این طرح نیازمند ۷۵ میلیارد ریال اعتبار است که با تخصیص اعتبارات استانی و شهرستانی عملیاتی خواهد شد.

عملیات احداث بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن از سال ۸۷ در ضلع شمال شهر آغاز و بهمن ماه ۹۸ پس از تجهیز و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسید و برای احداث و تجهیز این مجتمع بزرگ درمانی افزون بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عملیات احداث مسیر بیمارستان بروجن دانشگاه علوم پزشکی اعتبارات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی با حضور محمد اسلامی رئیس این سازمان در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدهادی رستمیان عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با حضور محمد اسلامی رئیس انرژی اتمی، اظهار کرد: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت. وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی دیده شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی دیده شده و با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیتی ۵۰ هزار نفری در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.رستمیان گفت: امید است شاهد رونق و تمدنی بسیار خوب در این نقطه زیبا از مرکز استان بوشهر باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 747058

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز