Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پنجمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه طرح هایی از جمله طرح توجیهی راه اندازی سرای نوآوری بهینه سای خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، طرح توجیهی تولید پروتزهای شانه، زانو، مفصل ران و پودر استخوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و طرح توجیهی پوشش‌های کشسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) بررسی شد که در نهایت طرح توجیهی راه اندازی سرای نوآوری بهینه سای خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد طرح توجیهی تولید پروتزهای شانه، زانو، مفصل ران و پودر استخوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه پس از اعمال موارد اصلاحی در جلسه آتی این شورا مورد بررسی قرار گیرد.

در خصوص طرح توجیهی پوشش‌های کشسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) مقرر شد، منابع مالی طبق مصوبه استان از سوی استان تأمین شود و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی همکاری های لازم جهت عقد قرارداد و نحوه مشارکت را انجام دهد.

گفتنی است؛ در این جلسه سعید آزادیان معاون آموزش های فنی و حرفه ای، مهارتی و کاربنیان سما دانشگاه آزاد اسلامی، سید احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان، قباد بهزادی‌پور مدیرکل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمدجواد صدری مهر مدیرکل تجاری‌سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، وحید ضرغامی مدیر کل سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی و ... به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

انتهای پیام/

167 / 167 سرای نآوری خودرو شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد اسلامی طرح توجیهی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات خوب دانشگاه آزاد اسلامی، سبب رفع انحصار در آموزش عالی شد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمد صالح جوکار، نماینده یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، در جمع اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، شرایط حاضر دانشگاه آزاد را بلوغ و نتیجه دهی این مجموعه در مقطع کنونی دانست و گفت: زیرساخت‌های خوب دانشگاه آزاد، توانسته دانش اموختگانی کارآمد به جامعه تحویل دهد.

وی با تقدیر از مسئولین دانشگاه آزاد در برگزاری نشست‌های شعار سال، افزود: در تولید تا زمانی که مردم مشارکت نداشته باشند به جایی نخواهیم رسید؛ متاسفانه نقش مردم تنها در تامین نیروی کار است و سهامی در واحدهای تولیدی بویژه معادن ندارند و همچنین در توزیع سود شراکتی برای آنان قائل نیستیم.

نماینده مردم اضافه کرد: در حال حاضر سرمایه مردم تبدیل به سکه و ارز برای جبران کاهش ارزش پول ملی شده و دولتها در زمینه ایجاد اعتماد برای تضمین حفظ ارزش دارائیهای مردم اقدامی مثبتی انجام نداده اند و نتوانسته این سرمایه ها را به سمت تولید سوق دهد. ایجاد راهکار برای هدایت سرمایه مردم از دلالی به تولید، وظیفه دانشگاه است که سبب پر رنگ شدن نقش مردم در تولید خواهد شد. بحث های زیادی درباره مشارکت مردم شده؛ ولی خروجی نداشته‌ایم. برای دنبال کردن این کار، احتیاج به نقشه راه است و باید با آگاهی دادن به مردم بسترسازی شود.

جوکار با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال، افزایش داشتیم؛ ولی بیکاری دانش آموختگان دانشگاه تغییر نکرده است، گفت: ما امروز جمعیت بیکاری که تحصیلات پایین داشته باشند، شاهد نیستیم. ۷۰ درصد آمار بیکاری را بانوان تحصیلکرده تشکیل می‌دهند. در مردان عمدتا به علت فراهم نبودن بازار کار برای تحصیل‌کرده‌ها، بیکاری را شاهد هستیم که منشأ در عدم تطبیق رشته‌های تحصیلی با بازار کار دارد.‌

وی با بیان اینکه اشتغال تحصیل کرده‌ها با فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان کاهش می‌یابد، اظهار داشت: در سال جدید دانشگاهیان با امضا تفاهم‌نامه‌ها بایستی فعالیت خود را در افزایش اشتغال به‌کار گیرند.

نماینده مردم با اشاره به ظرفیت های فرهنگی دانشگاه، افزود: اقدامات دانشگاه آزاد یزد قابل تقدیر بوده و در خصوص تامین نیاز هاباید از ظرفیت خیرین استفاده کرد. وی اضافه کرد اساتید با دانستن روایت‌ها و انتقال روایتهای صحیح، رسالت بزرگ جهاد تبیین را انجام دهند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1227268 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی آموزش عالی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • خدمات خوب دانشگاه آزاد اسلامی، سبب رفع انحصار در آموزش عالی شد
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • راه‌اندازی «مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی» در آینده نزدیک
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • دهقانی: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی راه‌اندازی می‌شود