Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش با بیان اینکه پدافند هوایی با تکیه بر جوانان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، نیاز‌های خود را تامین می‌کند، گفت: پدافند هوایی وابستگی به خارج از کشور ندارد. تاریخ انتشار: 09:12 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۷۰۵

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیرسرلشکر سید عبد الرحیم  موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمالغرب  از سایت رادار شهید نادری بیله سوار استان اردبیل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید در جمع کارکنان ایستگاه رادار شهید نادری با اشاره به اهمیت راهبردی سایت‌های راداری در رصد آسمان کشور گفت: امروز استفاده از رادار‌های بومی یک نقطه قوت برای شبکه پدافند هوایی کشور است و آسمان ایران اسلامی با چشمان تیز بین همه عناصر پدافند هوایی به صورت شبانه روزی رصد می‌شود.

فرمانده کل ارتش افزود:پدافند هوایی با تکیه بر جوانان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های موشکی، راداری، ارتباطی، اطلاعات و شناسایی و بخش‌های مربوط به مراقبت از آسمان کشور نیاز‌های خود را تامین می‌کند و وابستگی به خارج از کشور ندارد.

فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این سایت راداری، میزان آمادگی رزمی-عملیاتی نیرو‌های مستقر در آن را مورد بررسی وارزیابی قرار داد.

امیر سرلشکر موسوی با اظهار رضایت از اشراف و آمادگی عملیاتی این ایستگاه گفت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع است و لازم است هر چه بیشتر در راستای ارتقای توان و آمادگی رزمی این بخش مهم از نیرو‌های مسلح تلاش شود.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در این بازدید فرمانده کل ارتش را همراهی می‌کرد.

فرمانده کل ارتش همچنین در ادامه بازدید از یگان‌های استان اردبیل، از پاسگاه‌های مرزبانی در امتداد مرز‌های این استان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: استقرار ۶ تانکر آب ۱۵ هزار لیتری ارتش در غیزانیه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش پدافند هوایی فرمانده کل ارتش پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی

پدافند هوایی کشور بامداد امروز حمله ریزپرنده‌ها را در آسمان اصفهان خنثی کرد و هم اکنون شرایط در اصفهان عادی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش ایسنا، برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور خبر دادند. اخبار غیررسمی در رابطه با حمله موشکی یا پهپادی، تایید نمی‌شود. بر اساس برخی اخبار، پدافند هوایی در چند استان نیز فعال شده است.

یک مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: صدای انفجار امروز در اصفهان مروبط به شلیک پدافند هوایی بوده است.

امیر میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد که صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از اصفهان درباره فعالیت توپ‌های پدافند هوایی است.

دیگر خبرها

  • موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
  • واکنش یک امام جمعه به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها در اصفهان /منشا این ریزپرنده ها خارج از کشور نبوده است /آبروی اسرائیل رفت
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده
  • فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش