Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:50:23 GMT

شورای امنیت از اقدام ضد ایرانی آمریکا حمایت نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۶۵۵

شورای امنیت از اقدام ضد ایرانی آمریکا حمایت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: امروز بار دیگر اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت خود را از برجام و قطع‌نامه ۲۲۳۱ اعلام کردند.

وی تاکید کرد: سخنان آنها اثبات کردکه آنها از اقدامات آمریکا برای گسترش تحریم تسلیحاتی علیه ایران به دلیل نقض قطع‌نامه ۲۲۳۱ حمایت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران در سازمان ملل در پایان مطلب خود آورده است: آمریکا باید پیش نویس قطع‌نامه غیرموجه خود را فورا پس بگیرد؛ قبل از اینکه دوباره رد شود.

گفتنی است، شب گذشته نشست شورای امنیت برای دریافت گزارش ۶ ماهه دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد روند اجرای قطع‌نامه ۲۲۳۱ به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد که طی آن «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه طی سخنانی قاطع و مستدل، با محکوم کردن خروج آمریکا از برجام، انفعال شورای امنیت و کشورهای اروپایی را مورد انتقاد قرار داد و تلاش واشنگتن برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی را مورد شماتت قرار داد.

کد خبر 4962867 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: قطعنامه 2231 شورای امنیت برجام محمد جواد ظریف شورای امنیت سازمان ملل مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف برجام حسن روحانی مجلس سید عباس موسوی حجت الاسلام حسن روحانی ایران جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه وزارت کشور اسحاق جهانگیری شورای امنیت سازمان ملل قطع نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این بیانیه با تاکید بر اینکه مسئله حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت متدین و مقتدر ایران بزرگ اسلامی محسوب می شود آمده است:
حجاب پرچم فرهنگ قرآن کریم و ثمره تحقق گفتمان انقلاب اسلامی از زن است. 

در عصر حاضر مسئله حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت متدین و مقتدر ایران بزرگ اسلامی بوده و طرح های شکست خورده ای نظیر چهارشنبه های سفید، دختران خیابان انقلاب، نه به حجاب اجباری، آزادی های یواشکی هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان خللی پدید آورد.

پروژه های برنامه ریزی شده توسط افرادی معلوم الحال و فاسد العقیده از خارج از کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن، زندگی و آزادی» تلاش کرد اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید، اما پایداری و بصیرت و زمان شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است.

در این برهه از زمان از آنجا که مهمتر از میدان حقیقی، فضای مجازی افسارگسیخته و بی حساب و کتاب آن خصوصا در ایسنتاگرام، محل هجمه دشمنان نظام و انقلاب شده است، مطالبه برخورد داریم و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری حفظه الله که  فرموده اند: "بی حجابی یک حرام شرعی و سیاسی است" ، انجام کارهای ایجابی همچون نشست ها، همایش ها و تالیف از برنامه های همه ارگان ها در خصوص مساله حجاب و عفاف باشد.

امروز حضور مومنانه و مجاهدانه نیرو‌های مخلص انتظامی در برخورد با قانون شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف کشور همسو با معاندان قرار گرفته و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی مانع از حضور موثر و کارآمد بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی می شوند، قابل تقدیر و سپاس است.   

بدین وسیله، ما ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت استان گلستان، عملکرد شجاعانه نیرو‌های خدوم فراجا را ارج نهاده و از مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی که همیشه سینه‌های خود را آماج و سپر تیر‌های منافقان داخلی و دشمنان خارجی و ایادی آنها کرده اند تقدیر و تشکر می‌ کنیم.
از خداوند متعال برای آن مجموعه خدوم  توفیق و پیروزی در این امر خطیر را مسئلت می‌نماییم و از متولیان دستگاه‌های فرهنگی بویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش می خواهیم فعالیت های فرهنگی، توجیهی و اقناعی خود را در درباره عفاف و حجاب بیشتر و فراگیر کنند.

دیگر خبرها

  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • احضار سفرای چند کشور توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی | دلیل احضار چیست؟
  • اسرائیل چند سفیر را احضار کرد
  • خشم تل آویو از کشورهایی که خواستار عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد شدند