Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:05:33 GMT

خانواده‌ شهدا عزت‌ این مملکت هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۷۵۵

خانواده‌ شهدا عزت‌ این مملکت هستند

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به همراه رونمایی از پوستر این رویداد، عصر سه شنبه 10 با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و «محمد مهدی احمدی» مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی در منزل شهیدان «خالقی‌پور» رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، «سعید اوحدی» در این مراسم طی سخنانی خطاب به مادر شهیدان خالقی پور اظهار کرد: من نیز مادرم، مادر شهید است، زمانی که متوجه شد قصد دارم به دیدار شما بیایم خوشحال شده و در مورد شما گفت: روحیه با صلابتی دارید و به شما سلام رساند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این حدیث از پیامبر(ص) که فرمودند هرکس اعمال خود را برای خدا خالص کند خداوند سرچشمه های حکمت و معرفت را از قلب به زبانش جاری می کند، خطاب به مادر شهیدان خالقی پور گفت: از این جهت است که سخن شما این گونه بر دل ما می نشیند، ما خاک پای شهدا هستیم.

اوحدی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا عزت‌های این مملکت هستند، ما هرگز نمی توانیم درک کنیم شما که پاره های تن خود را تقدیم کردید چه حسی را تجربه کردید اما امیدوارم که بتوانیم حق آنان را به جای آوریم.

وی با ذکر خاطره‌ای از دیدار با جانبازان شیمیایی در روز گذشته گفت: باتوجه به تحریم‌های سخت این روزها، داروهای این جانبازان ما نیز شامل تحریم است و با این وجود همین عزیزان به ما اعلام کردند تحت هر شرایطی پای ارزش‌های انقلاب و کشور خود هستند .

گفتنی است طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با محوریت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه كرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا