Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:47:16 GMT

ماجرای قبض جریمه رانندگی ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومانی!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۷۸۸

ماجرای قبض جریمه رانندگی ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومانی!

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی می‌شود که در قبض جرایم راهنمایی و رانندگی شاهد مبالغ خورد هستیم، به عنوان مثال در یک قبض جریمه ۳۰ هزار تومانی، مبلغ ۳۰.۶۰۰ تومان ثبت می‌شود.

سرهنگ علی نصیر ملا رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: از ابتدای سال ۲ درصد به مبالغ جرائم راهنمایی و رانندگی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین کلینیک سینا اطهر راهنمایی و رانندگی جریمه رانندگی قبض جریمه افزایش جریمه پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین کلینیک سینا اطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت تمامی مسافران پروازهای باطل شده بازگردانده شد

به گزارش قدس آنلاین جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طبق پیگیری های که صورت گرفت تمامی شرکت های هواپیمایی اقدام به پرداخت کامل مبالغ بلیت های استرداد شده کردند گفت: طبق قانون حقوق مسافری تمامی شرکت های هواپیمایی که پرواز آنها در هفته گذشته باطل شده بود باید ظرف مدت ۷۲ ساعت اقدام به استرداد بلیت می کردند که در این بازه زمانی تمامی مبالغ استرداد شد.

وی افزود: با توجه به بخشنامه هایی که صادر شد خوشبختانه شرکت های هواپیمایی همکاری لازم را انجام  داده و تمامی مبالغ به صورت کامل استرداد شد.

او تاکید کرد: تاکنون شکایتی از سوی مسافران برای بازگرداندن مبالغ بلیت گزارش و یا ثبت نشده اما در صورتی که مسافری در این بخش پول خود را دریافت نکرده به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • بلیت تمامی مسافران پروازهای باطل شده بازگردانده شد