Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@11:18:32 GMT

آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی شب گذشته در کلینیک

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۸۷۰

آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی شب گذشته در کلینیک

پیمان صابریان در گفت و گو با مهر، در رابطه با آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی بیمارستان سینای اطهر واقع در خیابان شریعتی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰.۵۶ دقیقه شب گذشته در کلینیک سینای اطهر رخ می‌دهد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: فوراً ۱۲ آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس و دو موتورلانس به محل اعزام شدند

رئیس سازمان اورژانس تهران با اشاره به آخرین آمار از تعداد مصدومان گفت: در نهایت این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند که ۷ مصدوم به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند و ۱۵ مصدوم سرپایی درمان‌های اولیه را گرفته و ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در بین مصدومین یک آتش نشان هم بوده است که مسمومیت با گاز استنشاقی داشته خوشبختانه وضعیت جسمی او رو به بهبود است.

صابریان گفت: مهمترین جراحت سایر مصدومان، مصدومیت با گاز استنشاقی، دودگرفتگی و تنگی نفس است که البته حال ۷ مصدوم منتقل شده به بیمارستان خوب است.

وی گفت: اسامی فوت شدگان و همچنین آمار دقیق فوت شدگان را سازمان پزشکی قانونی و شخص دادستان تهران باید اعلام کند اما بر اساس آخرین اعلام‌ها متأسفانه در این حادثه ۱۹ نفر از هموطنان ما فوت کردند.

صابریان در پایان اظهار کرد: اجساد ۱۸ نفر از حادثه جانبختگان دیشب جهت تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی ارجاع داده شده است و اسامی آنها بعد از انجام احراز هویت و آزمایش‌های DNA از طریق خود سازمان پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی ساعت ۱۵:۴۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی گفت: این حادثه در شهرک صنعتی محمودآباد خیابان ۶ گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این آتش سوزی در انبار یک هزار و ۲۰۰ متری حاوی ضایعات پلاستیک و پلی اتیلن اتفاق افتاده است تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ۴ ایستگاه ۲۲، ۱۰،۲۶ و ۱۶، آتش نشانی شاهین شهر و اطفاییه پالایشگاه برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی گفت: عملیات اطفا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6079103

دیگر خبرها

  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • صدور ۲۳۴ مجوز سقط جنین در استان کرمانشاه
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت
  • وقوع ۳ حادثه با ۲۲ مصدوم در فارس طی شبانه‌روز گذشته